ساختمان شیمی درمانی مرکز آموزشی- درمانی قدس در قزوین با بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،
با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی، امروز ساختمان شیمی درمانی مرکز آموزش - درمانی قدس ویژه اطفال با بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

استاندار قزوین در مراسم افتتاح ساختمان شیمی درمانی مرکز آموزشی- درمانی قدس اظهار کرد: در استان قزوین ایجاد چنین بخشی ویژه کودکان به عنوان یک نیاز دیده می‌شد که جای تشکر از مسئولانی را دارد که در راستای ایجاد این بخش مساعدت کردند.

احمد عجم افزود: آرزو می‌کنیم که هیچگاه نیاز به این مرکز نباشد و مردم این سرمایه‌های نظام در صحت و سلامتی زندگی کنند.

در ادامه ساختمان شیمی درمانی مرکز آموزشی- درمانی قدس با یک هزار و 407 متر مربع مساحت افتتاح شد که برای تجهیزات این بخش 500 میلیون تومان و برای احداث این ساختمان 2 میلیارد تومان هزینه شده و زمینه اشتغالزایی 18 پزشک و پرستار را فراهم کرده است.

همچنین در ادامه پروژه توسعه ظرفیت بخش ICU مرکز آموزش- درمانی بوعلی سینا در قزوین با حضور استاندار قزوین به بهره برداری رسید.

پروژه توسعه ظرفیت بخش ICU داخلی مرکز آموزش- درمانی بوعلی سینا طی 10 ماه احداث شده و برای احداث بنا 250 میلیون تومان و برای خرید تجهیزات پزشکی آن نیز یک میلیارد و 50 میلیون تومان هزینه شده است و در حال حاضر مجهز به 10 تخت بیمارستانی ویژه بیماران معمولی و یک تخت بیمارستانی ویژه بیماران ایزوله است.

با بهره برداری از این پروژه زمینه اشتغال 18 پزشک، پرستار و نیروی خدماتی فراهم شده است.

دستگاه MRI مرکز آموزشی- درمانی ولایت با 3 میلیارد تومان اعتبار از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور استاندار قزوین افتتاح شد.

منبع:خبرگزاری ایسنا

برچسب ها: بیمارستان ، افتتاح ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.