جامعه اسلامي مهندسين طي بيانيه‌اي به مناسبت 22 بهمن گفت:‌ پیروزی انقلاب اسلامی و تولد جمهوري اسلامی در قلب خاورمیانه،در واقع غلیان احساسات و خواسته‌های فروخفته ملت‌ها را پس از چند قرن استبداد و استعمار در پی داشته است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامي مهندسين به مناسبت دهه فجر طي بيانيه‌اي گفت: دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ استبداد و وابستگي شاهانی است که سال‌های مدیدی استقلال و آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه‌های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و فرهنگي این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

دهه مبارک فجر یاد آور غلبه نداي عدالت و آزاديخواهي بر كفر و ستم ظالمان و طنين‌اندازي جاءالحق و زهق الباطل است.

متن بيانيه به شرح زير است:

باسمه تعالی

والفجر و لیال عشر

دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ استبداد و وابستگي شاهانی است که سال‌های مدیدی استقلال و آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه‌های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و فرهنگي این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

دهه مبارک فجر یادآور غلبه نداي عدالت و آزادي‌خواهي بر كفر و ستم ظالمان و طنين‌اندازي جاءالحق و زهق الباطل است.

تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در تحولات سیاسی اخیر منطقه و جهان كه حاكی از شكل‌گیری خیزش رو به تكامل در جهت بیداری اسلامی و رشد حركت­‌های آزادی‌خواهانه نزد بسیاری از ملل جهان است كاملاً نمود دارد و حاكی از تمایل به بازگشت به سیاست‌های عدالت‌خواهانه و نفی نظام‌های سیطره‌جو و سلطه‌طلب است.

پیروزی انقلاب اسلامی و تولد جمهوري اسلامی در قلب خاورمیانه،در واقع غلیان احساسات و خواسته‌های فروخفته ملت‌ها را پس از چند قرن استبداد و استعمار در پی داشته است.

این انقلاب بزرگ قرن طرحی واقعی برای موفقیت و نجات ملت‌های منطقه وجهان و عالی‌ترین الگو برای بیداری اسلامی در منطقه است.

اعتقاد راسخ داریم آنچه باعث اقتدار و استمرار موفقیت‌های ملت در طول 34 سال حیات طیبه جمهوری اسلامي ایران بوده، پيروزي اسلام و حفظ وحدت و يكپارچگي بر محور ولايت فقيه است و اكنون نيز ملت مسلمان و با بصيرت ايران اسلامي در دهه چهارم انقلاب اسلامي، دهه پيشرفت و عدالت، با عزمي راسخ و اراده‌‌اي محكم و در راستاي آرمان‌های بلند انقلاب به پيش مي‌رود.

جامعه اسلامی مهندسین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که سرآغاز حرکت تمدن‌ساز ملت بزرگ ایران و رونق بخش مجدد معارف و آموزه‌های نورانی اسلام عزیز است را به ملت تاریخ ساز و افتخارآفرین ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گوید.

رجاء واثق داریم آثار و برکات اراده و ایمان، وحدت، استقامت، خودباوری و خلاقیت که همواره تجلی بخش پیشرفت‌ها و پیروزی‌های عظیم‌تر خواهد بود.

جامعه اسلامی مهندسین،با تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه­‌ای(مد ظله العالی) همگام با مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی ضمن حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان این انقلاب اعلام می‌دارد که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و ذره‌ای از آرمان‌های بلند خود عقب نشینی نخواهد کرد و راه پرافتخار انقلاب را با قدرت و تکیه بر فرزندان دلیر و نسل جوان و آگاه کشور ادامه خواهد داد چرا که ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل از غرقاب 2500 ساله حکومت ستم شاهی نجات یافته و راه و رسم زندگی مستقل و آزادي در پناه پرچم اسلام و ولایت فقیه را آموخته است و سرنوشت خویش را خود براساس آموزه‌های دین اسلام تعیین می‌کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار