شرکت بهره برداری مترو به منظور رفاه حال شهروندان جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از ابتدای حرکت قطارها تا پایان مراسم در تمامی خطوط رایگان خواهد بود.

احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور رفاه حال شهروندان جهت حضور درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در روز یکشنبه از ابتدای حرکت قطارها تا پایان مراسم درتمامی خطوط با تسهیلات ویژه به طور رایگان در خدمت شهروندان خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: به منظور تسریع در جابه جایی مسافران در این روز فاصله گذر حرکت قطارها در خط 2 و 4 به عنوان خطوط مبنا و اصلی درمسیر راهپیمایی کاهش خواهد یافت به طوریکه فاصله حرکت قطارها در خط 2 که در روزهای تعطیل 7 دقیقه است به 4 دقیقه و فاصله حرکت در خط 4 که در ایام تعطیل 10دقیقه است به 5 دقیقه تغییر می‌یابد.
 
وی خاطر نشان کرد: با تغییرات ایجاد شده در فاصله گذر حرکت قطارها در خطوط 2 و 4 مترو شاهد افزایش جابه جایی مسافر به میزان 43 درصد در خط 2 و 50 درصد درخط 4 به نیست ایام عادی خواهیم بود.
مدیر ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: سر فاصله گذر حرکت قطارها در خط 1 و 5 مترو نیز همانند زمانبندی است.
 
وی خاطر نشان کرد: به دلیل برگزاری مراسم 22 بهمن درمیدان آزادی ایستگاه مترو میدان آزادی از ساعت 22 امروز تا 14 روز یکشنبه 22 بهمن تعطیل خواهد بود. /ل
برچسب ها: تسهیلات ، شرکت ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار