عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها باید در راستای حمایت از تولیدكننده و افزایش اشتغال اجرا شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد  :
سید سعید زمانیان دهكردی، در حاشیه دیدار از از روند اجرای پروژه های راهسازی استان چهارمحال و بختیاری افزود: نمایندگان مجلس، مخالف اجرای هدفمندی یارانه نیستند بلكه بر این باورند كه فازهای بعدی این قانون باید با همكاری مجلس و در راستای افزایش بهره وری و حمایت از تولید انجام شود.
وی، از افزایش بهره‌ وری، فعال شدن تولید كشور و گسترش اشتغال به عنوان مهم ترین اهداف اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها یاد كرد و گفت: لازم است در اجرای فاز بعدی این قانون، سهم تولید به طور كامل پرداخت شده و از بخش خدمات نیز به نحو مطلوب حمایت شود.
زمانیان، با بیان برگزاری جلسات مجلس و دولت در راستای حل مشكلات اقتصادی مردم و تعیین راهكارهای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها تصریح كرد: برطرف شدن نواقص موجود در فاز اول هدفمندی، راه را برای اجرای مطلوب و كم هزینه فاز دوم هموارتر می كند.
رئیس مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه در موضوع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اهمیت دارد، حمایت از تولید ملی و سرمایه داخلی است./س
برچسب ها: هدفمندی ، یارانه ، حمایت ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.