بار دیگر 22 بهمن ماه یادآور حماسه‌های باشکوه و خروش عظیم ملت شریف ایران برای نابودی ‏طاغوت‌ها و نمرودها و فرعون‌ها فرا رسيد. بهمن ماه یادآور روزهای به یاد ماندنی ورود امام عزیز به ‏خاک میهن اسلامی پس از سالهاي متمادي تبعيد و حماسه مردم ما در پیروی از آن یادگار پیامبران و اولاد پاکش، و نیز یاد‌آور ‏شهیدان گلگون کفنی است که با اهدای خون خود، درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ملت‎ ‎ایران در حالی وارد جشنهای دهه فجر می شود که ندای اسلام خواهی ملت های‎ ‎مسلمان در ‏منطقه طنین افکن است و طاغوتهای مسلط بر کشور های اسلامی یکی پس‎ ‎از دیگری به خاک مذلّت ‏فرو می افتند‎ ‎و با بررسي اجمالي در تاريخ انقلاب شکوهمند اسلاميمان قطعا به اين‏‎ ‎نتیجه می رسیم ‏‏ که به فرمودۀ امام راحل عظيم الشأن « انقلاب ما ريشه در‎ ‎انقلاب و قيام عظيم سيد و سالار شهيدان ‏حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) دارد‎ ‎و به یقین می توان گفت که تنها رمز موفقیت این نظام و ‏حکومت اسلامی در‎ ‎پیمودن راه والای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بوده است زیرا اهداف نظام‎ ‎مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قرآن ، اهل بیت (ع) بویژه سید وسالار‎ ‎شهیدان حضرت ابا ‏عبدالله الحسین (ع) مي باشد و رمز موفقیتش در پیروی و‎ ‎تبعیت مردم از معمار بزرگ انقلاب اسلامی ‏ایران حضرت امام (ره) و ولی امر‎ ‎مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای بوده است و اگر بخواهیم ‏دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان‎ ‎گسترش و تداوم داشته باشد نیازمند حفظ وحدت هستیم که این ‏مهم با اطاعت و‎ ‎پیروی از ولی‌امرمسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالي) به دست می‌آید‎.‎
مجمع امور صنفي، توزيعي و خدماتي قم با گرامي‌داشت ياد امام خميني(ره) و شهداي گران‌قدر انقلاب اسلامي معتقد است براي پويايي حركت انقلاب بايد نظام ما هر روز كارآمدتر شود و مسير متعالي پيشرفت، خدمت و بسط عدالت را سرلوحه خود قرار دهد. امروز گفتمان پيشرفت كه به همت مقام معظم رهبري يك گفتمان مسلط در جامعه است هر روز خبر يك توفيق علمي يا كشف علمي را به مردم مي‌دهد و بايد قدردان اين نعمت الهي باشيم.
آمريكاي جنايتكار و دشمنان قسم‌خورده‌ي نظام از پيشرفت‌هاي كشور عصباني هستند و هر روز در مسير ترقي ايران سنگ‌اندازي مي‌كنند. اما ملت ما بي‌اعتنا به اين دشمني حركت رو به رشد و ترقي خود را ادامه مي‌دهد.
اصناف و بازار قم با اعلام بيعت مجدد با روح بلند امام و شهداي انقلاب و مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه‌اي(مدظه‌العالي) همراه با ديگر اقشار ملت در راهپيمايي 22 بهمن شركت مي‌كند و با شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل بر نفي طاغوت زمان تاكيد مي‌نمايد. ما در روز 22 بهمن به خيابان‌ها خواهيم آمد تا جشن 34 سالگي انقلاب را با تكريم ياد شهيدان به جهان اعلام و به استكبار جهاني بفهمانيم كه تحريم‌هاي ظالمانه عليه ملت شريف ايران راه به جايي نبرده و نخواهد برد بلكه زمينه پيشرفت و ترقي بيش از پيش كشور عزيزمان را به دنبال خواهد داشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.