استاندار کردستان گفت: همه باید برای بهبود وضعیت معیشت و ارتقاء سطح زندگی مردم تلاش کرده و بصورت شبانه روزی خدمات خود را در این زمینه افزایش دهیم.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا شهبازی شامگاه جمعه در نشست روسای اصناف و اتحادیه های صنفی و ادارت تابعه صنعت و معدن و تجارت استان کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: اصناف و بازاریان با ارتباط نزدیک و دوسویه با مردم و نقش فعال در عرصه‌های اقتصادی و تنظیم بازار نقش مهم و بی نظیری در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بر عهده داشته اند.

وی افزود: روسای اصناف و اتحادیه‌ها و نیز فعالان بازار می توانند با ایجاد فضای اتحاد و همدلی و ارتقا سطح خدمت رسانی به جامعه بستر لازم را برای افزایش سطح رفاه و آسایش مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب مهیا کرده و در صیانت از دستاوردهای نظام نیز نقش خود را به نمایش بگذارند.

استاندار کردستان گفت:در این راستا باید فرهنگ خدمت به مردم در بین مدیران استان نهادینه شده و آنها با حفظ شآن و منزلت مردم و با تکریم ارباب رجوع زمینه دلگرمی هرچه بیشتر مردم را از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کنند.

وی به نواسانات قیمت برخی از اقلام مصرفی مردم در بازار اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان باید با درک شرایط کنونی کشور و برای کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ها علیه نظام مقدس جمهوری اقدامات لازم را برای تامین مایحتاج اساسی و کنترل قیمت‌ها و برخورد با افراد متخلف به عمل آورند.

استاندار کردستان از روسای اصناف و اتحادیه‌های استان خواست تا با افزایش نظارت و بازرسی شرایط ارائه خدمت صادقانه و بهتر را به جامعه فراهم کرده و از دغدغه‌های مردم بکاهند.

وی تاکید کرد: همه باید برای بهبود وضعیت معیشت و ارتقاء سطح زندگی مردم تلاش کرده و به صورت شبانه روزی خدمات خود را در این زمینه افزایش دهیم.

در این نشست حاضرین به بیان مشکلات و نارسایی‌ها پرداخته به ارائه راهکارهای ارتقاء سطح خدمات به مردم در این بخش پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: بهبود ، معیشت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.