جامعه ورزش و جوانان استان همدان در گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامی و ایام الله دهه مبارك فجر، مشتاقانه و همگام با مردم شهید پرور با حضور منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر ضمن تجديد بيعت خود با مقام معظم رهبري يك صدا فرياد استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را سر خواهد داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت : خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان فردا هم پا و هم دوش ديگر اقشار خداجوي و ولايت مدار ايران اسلامي در راهپيمايي ‪ ۲۲بهمن شركت مي‌كنند تا ضمن تجديد بيعت خود با مقام معظم رهبري يك صدا فرياد استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را سر دهند.
افتخاری افزود: در ۲۲بهمن، جامعه ورزش و جوانان استان همدان در كنار جامعه ايرانيان حماسه ديگري در پاسداشت اسلاميت و جمهوريت خود به پا خواهد كرد و فردا هزاران نفر از ورزشكاران همدانی با لباس‌هاي هم شكل و ورزشي خود به راهپيمايي غرور آفرين 22 بهمن خواهند آمد تا يك‌صدا فرياد استقلال، آزادي جمهوري اسلامي سر دهند.
وی اظهار داشت : از همه ورزشكاران، مربیان، سرپرستان، مدیران و مسوولان ورزش و همه دست اندركاران امور جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد استان همدان دعوت می شود تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر به عظمت و شكوه این انقلاب بیفزایند.
وی ادامه داد : جوانان و ورزشكاران نیز بار دیگر به مستكبران عالم و سرسپردگان داخلی آنها اعلام می كنند كه بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده اند.
سید عبدی افتخاری اظهار داشت : جمهوری اسلامی ایران الگوی كشورهای منطقه است و ما فردا در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر خوشحالی، سرافرازی، سربلندی و عزت ناشی از این انقلاب را به رخ تمامی جهانیان خواهیم کشید./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.