وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر حضور پرشور فرهنگیان در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال اظهار داشت: آموزش و پرورش حافظ آرمان های شهدا است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر شنبه در نشست صمیمی فرهنگیان مازندران در اردوگاه دانش آموزی بادله استان افزود: دشمن با تمام توان در برابر ملت ایران ایستاده است ولی این ملت نشان دادند که از پیچ و خم مرصادهایی که دشمن تدارک می بیند، به راحتی عبور خواهند کرد و سرافراز می شوند.

حاجی بابایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر خون شهدا و آرمان های معمار کبیر انقلاب پیش خواهد رفت، افزود: بزرگترین افتخار آموزش و پرورش این است که خود را حافظ آرمان های شهدا می داند.

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمن از استحکام فرهنگیان می هراسد و امنیت خاطر در آموزش و پرورش امروز بزرگترین نقطه امید نظام است، یادآور شد: اکنون به لطف خداوند و با برکت دعاهای رهبری، دلسوزان نظام و نجابت فرهنگیان، آموزش و پرورش سخت ترین شرایط اقتصادی را سپری کرده است.

وی با اعلام اینکه فردا همه ملت ایران و فرهنگیان به لطف خدا یکبار دیگر فجرآفرین خواهند شد، خاطر نشان کرد: این حضور پرشور سبب می شود تا بار دیگر دشمن زبون متحیر از عزم و اراده ملت ایران شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به تعبیر مقام معظم رهبری یک انقلاب فرهنگی بوده و بر اساس آن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش طراحی شده است، تاکید کرد: همواره سخنان رهبری بر این بوده که باید در آموزش و پرورش تحول بنیادین صورت گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در دولت نهم مطالبه رهبری با شدت و حدت بیشتری بیان شده، گفت: صاحبنظران بسیاری برای تدوین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی انجام دادند.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش نیاز به تغییر اساسی و کلیدی در تمام زمینه ها داشته است، افزود: برای تدوین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دو سال زمان بکار رفته است.

حاجی بابایی بیان داشت: 70 درصد تدوین سند تحول بنیادین طی 2 سال اخیر در شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول به این معناست که باید در برخی حوزه های آموزش و پرورش از 40 تا 100 درصد تغییر اساسی ایجاد کنیم، تاکید کرد: نقشه جامع آموزش و پرورش دارای 141 محور بوده که یکی از نمونه های آن برنامه درسی ملی است.

دیدار با فرهنگیان غرب مازندران در شهرستان بابل و نشست با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در مراسم راهپیمایی و سخنرانی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در شهرستان بابل از برنامه های سفر دو روزه وزیر آموزش و پرورش به مازندران است./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.