تیم ملی بوکس جوانان مدتی است که در اردوی مشترک با داغستانی ها به سر می برد و طی مسابقاتی که مشت زنان با داغستانی ها داشته اند نفرات اعزامی به رقابت های آسیایی در فیلیپین مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی بوکس جوانان کشورمان کمتر از یک هفته است که در اردوی مشترک با داغستانی ها به سر می برد. این اردو در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.

قرار شد کادر فنی تیم ملی بوکس جوانان با برگزاری مسابقاتی میان مشت زنان ایران و داغستان برترین را انتخاب و آنها را راهی مسابقات آسیایی فیلیپین کنند.

بر این اساس اولین مسابقات در روز چهارشنبه 18 بهمن ماه با 12 رقابت برگزار شد.

بر این اساس در وزن 56 کیلوگرم سید راغب آل بوشکه، در وزن 60 کیلوگرم هادی ماکویی، در وزن 69 کیلوگرم ساسان زبیرم، در وزن 75 کیلوگرم مبین کهرآزه و در وزن 81 کیلوگرم سالار طهماسبی از حریفانش پیش افتادند.

در اوزان 49 کیلوگرم هومن طوقانی در وزن 56 کیلوگرم ارسلان عبداللهی و در وزن 60 کیلوگرم مهدی روحی زاده و در وزن 64 کیلوگرم نیز احسان خدایاری قرار داشتند که مقابل حریفانشان محکوم به باخت شدند.

میلاد روشن زاده و سیاوش امیدی و سینا قلعه بندی نیز دیگر بوکسورانی هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند.

فدراسیون بوکس کشورمان تاکنون اسامی هر 12 نفر را برای مسابقات در نظر دارد تا ظرف چند روز آینده اسامی نهایی برای اعزام به رقابت ها مشخص شود.

بازی دوستانه بعدی مشت زنان ایران و داغستانی دوشنبه هفته آینده در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.

در شرایط نه چندان مطلوب مالی فدراسیون بوکس کشورمان، برگزاری اردو با داغستانی ها بهترین و مقرون به صرفه ترین ورش برای بالا بردن سطح آمادگی بوکسوران است.

بر این اساس برترین بوکسوران از میان 12 بوکسور حاضر در اردوی تیم ملی به مسابقات آسیایی اعزام می شوند تا تلاش خود را برای کسب نتیجه و مدال انجام دهند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار