استاندار اردبیل گفت: ماه آینده با حضور رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل و 18 هزار مسکن مهر در اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد افزود: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 325 طرح عمرانی با 240 میلیارد تومان و 65 طرح اقتصادی و تولیدی با 127 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد تا مردم این استان که همیشه در صحنه بوده و ولایت‌مدار هستند از مزایای آن استفاده کنند.

وی گفت: اسفند ماه در کنار افتتاح 18 هزار واحد مسکن مهر و واگذاری آن به متقاضیان ریل‌گذاری 60 کیلومتر از راه‌آهن اردبیل میانه نیز آغاز می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به گستردگی دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت تبیین آن افزود: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی سپردن امورات مردم به خود مردم بود چرا که در رژیم شاهنشاهی در راس مملکت شاهی بود که آمریکا و هم‌پیمانانش منصوب کرده بودند که نه تنها اختیاری از خود نداشت بلکه اجیر شده آمریکا بوده است.

نیکزاد گفت: به برکت انقلاب اسلامی و در قالب انتخابات متعدد اعم از ریاست جمهوری، مجلس، شوراها و خبرگان کار به خود مردم سپرده شده و مردم به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم خادمانشان را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: در هیچ نقطه‌ای از دنیا چنین حکومتی را سراغ نداریم که کار به دست خود مردم انجام شود و در این نظام محبوب‌ترین خدمتگزاران و عزیز‌ترین آنها کسانی هستند که بیشتر در سنگر خدمتگذاری حاضر باشند.

نیکزاد در ادامه به پیشرفت‌های علوم و فنون جدید ایران و تاثیر آنها در عمران و آبادانی بیشتر اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی کمتر از 30 درصد مردم این استان سواد خواندن و نوشتن داشتند در حالی که هم اکنون 75 هزار دانشجو در دانشگاه‌های متعدد این استان تحصیل می‌کنند.

وی همچنین افزود: کشورمان امروز در تولید علم جزو 10 کشور برتر دنیاست که در صنایع سدسازی، پل‌سازی، برج‌‌سازی، اتوبان‌سازی، پتروشیمی، نیروگاه آبی، بادی و هسته‌ای قدرت قاهرش را به نمایش گذاشته در حالی که زمان شاه در عالم تخیل نیز فکر نمی‌کردیم به دست جوانان این کشور به انرژی هسته‌ای دست یابیم یا بتوانیم نیروگاه هسته‌ای بسازیم./ع

برچسب ها: اردبیل ، ریل ، گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.