روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در این بیانیه آمده است : 22 بهمن ماه یاد آور سلحشوری‌ها و از جان گذشتگی‌های ملت ایران اسلامی است که با فریاد رسای خود طنین «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به گوش همه جهانیان رساندند و امروز ملت ما تحت امر مقام معظم رهبری قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

انقلاب اسلامی ایران ثمره خون‌های پاک بهترین فرزندان این مرز و بوم اسلامی و به اذعان دوست و دشمن و شهادت تاریخ، نقطه عطفی غیرقابل انکار در تاریخ اسلام پس از غیبت کبرای امام عصر (عج) است.

در این بیانیه افزود: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را نماد آمادگی، حضور ملت ایران در‏ صحنه ‏دانسته و آورده است.حضور حماسی مردم در روز ۲۲ بهمن هر سال به عنوان عاملی بازدارنده‏ در برابر توطئه ها و ‏دسیسه های آمریکا در فضای سیاسی کشور است.

بیداردلان این مرز وبوم ضمن بیعت مجدد با آرمانهای بلند رهبر ‏کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانۀ انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای بار دیگر ‏یکصدا و همگام با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمائی پر شکوه و به یاد ماندنی یوم الله 22 بهمن ‏شرکت خواهند نمودتا حماسه دیگری خلق نمایند و همة دشمنان و بد خواهان این ملت را از هر گونه طمع ‏ورزی به حریم استقلال و آزادگی خود مأ یوس کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.