مدیركل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: 16 پروژه احداث مراكز آموزش فنی و حرفه ای استان مربوط به سفرهای هیات دولت به خوزستان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، 'رحمن قلاوند' اظهار داشت: از 16 پروژه احداث مراكز آموزش فنی و حرفه ای سفرهای هیات دولت به خوزستان دو پروژه افتتاح و 14 پروژه دیگر در دست ساخت است.

وی افزود: تعداد هشت پروژه از این مراكز در قالب سفر دور اول، همچنین هشت پروژه دیگر در قالب سفر دور دوم و اعتبار تجهیزات پروژه ها نیز در قالب سفر دوره سوم رییس جمهوری به خوزستان در دست اقدام است.

وی افزود: پروژه های اجرایی شده سفر اول در بخش فنی و حرفه ای گتوند، رامشیر، ویس، كوت عبداله اهواز، اندیكا، هویزه، مركز هتل داری خرمشهر و سنجش و مهارت هستند كه پروژه های شهرهای گتوند و رامشیر افتتاح و در حال ارائه آموزش رایگان به جوانان منطقه و سایر پروژه ها بین 95 تا 100 درصد پیشرفت فیزیكی دارند و یا در حال تجهیز هستند.

این مقام مسوول پروژه های دور دوم را شامل مراكز خواهران ایذه، باغملك، اهواز، بیدروبه اندیمشك، عین دو اهواز و خواهران شوش و شهرك صنعتی آبادان و اهواز عنوان كرد و گفت: این پروژه ها دارای پیشرفت فیزیكی بین 50 تا 60 درصد است.

مدیركل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان تصریح كرد: در سفر سوم رییس جمهور اعتبارات خاصی برای تجهیز مراكز دور اول و دوم به مبلغ 90 میلیارد ریال مصوب شد.

قلاوند خاطر نشان كرد: مراكز سنجش و ارزشیابی مهارت اهواز و هتل داری خرمشهر و مراكز آموزش فنی و حرفه ای ویس مربوط به سفر اول رییس جمهور به استان آماده افتتاح است كه در آینده نزدیك به مراكز فعال فنی و حرفه ای می پیوندند. /س
برچسب ها: احداث ، مراکز ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.