دبير فدراسيون قايقراني گفت: هر ملي پوش كه از اسكان در كانكس ها ابراز نارضايتي مي‌كند اردوي تيم ملي را ترك كند.

عليرضا سهرابيان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: چاره ديگري به بازگرداندن بانوان قايقران به كانكس ها نداريم و به تمام ملي پوشان نيز اعلام كرديم در صورتي كه از وضع موجود ناراضي هستند اردوي تيم ملي را ترك كنند.

وي گفت: پيش از اين علي سعيدلو قول در اختيار گذاشتن خوابگاه شماره 2 را به بانوان داده بودند كه در نهايت اين محل در اختيار كشتي گيران قرار گرفت و بانوان بار ديگر بايد براي اسكان راهي كانكس هاي تعبيه شده در درياچه آزادي شوند.

سهرابيان افزود: با توجه به اينكه در برج قايقراني كه در كنار درياچه قرار دارد پسران ملي پوش اسكان دارند به همين دليل امكان اسكان بانوان نيز در اين محل وجود ندارد و ما در نظر داريم با ترميم كانكس ها اين امكانات را براي حضور بانوان فراهم كنيم تا آنها مشكلي با اسكان در اين محل نداشته باشند.

وي تصريح كرد: البته ورزشكاران كشتي نيز به اسكان در اين محل نياز داشتند اما پيش از آن بايد نيازهاي ما برآورده شود.

*نمي‌توانيم قايقرانان را در خيابان رها كنيم

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه قايقرانان كشورمان خود را براي حضور در مسابقات مهمي از جمله المپيك لندن آماده مي‌كنند به همين دليل نمي توانيم آنها را در خيابان رها كنيم و اين بار نيز همچون گذشته اين مشكل را برطرف مي‌كنيم و در صورت مهيا شدن شرايط محل مناسبي را جايگزين كانكس ها كنيم.

سهرابيان يادآور شد: ما تمام تلاش خود را براي اسكان ملي پوشان در خوابگاه به كار گرفتيم و در صورتيكه اصحاب رسانه در خصوص وضعيت اسكان ملي پوشان بار ديگر به دنبال حواشي باشند ديگر كوتاه نمي‌آيم و با آنها شديدترين برخورد را انجام مي دهم.

*براي يك خبرنگار موضوعات مهم تر از كاهش تنوع غذايي هم وجود دارد

وي گفت: در گذشته ما براي ملي پوشان پنج نوع غذا تهيه مي‌كرديم اما در حال حاضر به دليل مشكلات مالي تعداد تنوع غذايي كاهش يافت اما كيفيت همچنان بالا است متاسفانه برخي خبرنگاران بدون آنكه شرح وظايف اصلي خود را بدانند به موضوع تنوع غذايي دامن نمي زنند و با اين كارهاي غير حرفه اي براي ملي پوشان كه بازي هاي سختي را در پيش دارند حاشيه سازي مي‌كنند.

سهرابيان افزود: متاسفانه افتخارات به دست ‌آمده از سوي قايقرانان كشورمان چندان به چشم نمي‌آيد و اين در حالي است كه برخي از مسائل كوچك از سوي برخي خبرنگاران بسيار بزرگ جلوه داده مي شود.

وي اظهار داشت: فدراسيون قايقراني جزو معدود رشته هايي است كه با وجود مشكلات فراوان توانسته تاكنون صاحب 2 سهميه المپيك شود و با توجه به اينكه قايقراني رشته اي مدال آور است ما انتظار داريم حمايت بيشتري از ما صورت گيرد.

*در اين برهه نمي‌توانيم پاسخگو باشيم

دبير فدراسيون قايقراني خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت مسابقات المپيك لندن در حال حاضر ما نمي‌توانيم با حواشي بوجود آمده براي پاسخگويي به برخي از خبرنگاران زمان بگذاريم و در حال حاضر ما بايد تمام دغدغه خود را براي حضور موفق در اين رقابت به كار ببنديم و در حال حاضر نيز به دنبال موفقيت براي حضور در المپيك 2016 برزيل هستيم.

*در حال حاضر سطح اول آسيا هستيم

وي گفت: در گذشته هيچ كس فكر نمي‌كرد با وجود عدم در اختيار داشتن امكانات اوليه فدراسيون قايقراني در حال حاضر به يك همچنين موفقيت و پيشرفتي دست پيدا كند زمانيكه طالبيان با اختلاف بسيار زياد با رقيبان آسيايي خود صاحب سهميه المپيك مي شود نشان مي دهد به روي اين قايقران كار شده است و در حال حاضر به دليل موفقيت هاي اخير در‌ آسيا حرف اول را مي‌زنيم.

سهرابيان افزود: در صورت حمايت بيشتر و سرمايه گذاري روي قايقرانان بدون شك در مسابقات آسيايي 2014 كره جنوبي حرفي براي گفتن خواهيم داشت و از آبروي ايران دفاع خواهيم كرد.

دبير فدراسيون اظهار داشت: هيچ علاقه اي نداريم فدراسيون قايقراني همچون فوتبال به حاشيه برود به همين دليل ملي پوشان را ممنوع المصاحبه كرديم تا آنها با آرامش فكري بهتري تمرينات آماده سازي خود را پشت سر بگذارند/مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار