فرماندار شهرستان سنندج با اشاره بر ولایت‌پذیری تمامی آحاد جامعه گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی برای نمایش بیعت با نظام اسلامی است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، میرزایی با اعلام این مطلب گفت: انقلاب اسلامی با ایجاد موجی تازه در جهان معاصر، بشریت را از خواب بزرگی بیدار کرد؛ جمهوری اسلامی ایران با سلاح ایمان به خدا و نه موشک کروز و جنگ افزار نظامی، وارد جهان دو قطبی شرق و غرب شد و پرچم «لاالااله‌الله» را بر قله انسانیت به اهتزاز درآورد.
وی افزود: تمامی حوادث سیاسی و اجتماعی در قرون معاصر به نحوی وابسته به یکی از قدرتهای شرق و غرب بود اما انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف هم از لحاظ فکری و نظری و هم از لحاظ عملی منحصر بفرد، بومی و دارای اصالت است و تنها با پشتوانه مردمی و مبتنی بر اصل اسلام خواهی به پیروزی رسید.
وی گفت: ایام دهه فجر فرصت مغتنمی برای انعکاس دستاوردهای انقلاب ، و راهپیمایی 22 بهمن زمانی برای نمایش بیعت ما با نظام اسلامی ، رهبر فرزانه انقلاب و آرمانهای شهدا است.
فرماندار سنندج در پایان اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن توسط دستگاههای اجرایی شهرستان سنندج مهیا شده است./س
برچسب ها: راهپیمایی ، پرچم ، اصالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.