بایرام پور از طراحی و تدوین برنامه های تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان و پیوند اعضا خبر داد و اظهار داشت: در مسابقات المپیک 2013 و مسابقات جهانی بدنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

بایرام پور رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان پیوند اعضا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه های تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان و پیوند اعضا را با بررسی های دقیق تدوین و طراحی کرده و به مسئولان فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص جهت تائید و یا رد برنامه های تیم ملی ارائه کردیم. مسئولان فدراسیون پس از بررسی های لازم و با توجه به شرایط موجود تصمیم و نظر نهایی خود را مبنی بر تغییرات رد و تایید برنامه اعلام می کند.

وی افزود: تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان و پیوند اعضا آماده ی مسابقات المپیک 2013 بلغارستان و مسابقات جهانی آفریقای جنوبی می شوند،مدت زمان کوتاهی ریاست انجمن پینگ پنگ ناشنوایان و پیوند اعضا را طی حکمی از سوی علیمرادی رئیس فدراسیون پذیرفته ام از ایزد فقط یک اردوی انتخابی برای ملی پوشان پینگ پنگ ناشنوایان پیوند اعضا بر پا شده است.

بایرام پور تصریح کرد: مسئولان انجمن پینگ پنگ ناشنوایان و پیوند اعضا برای موفقیت تیم ملی در مسابقات المپیک و جهانی برنامه های منظمی را تدوین کرده اند،امیدواریم شرایط و زمینه ی مناسب برای اجرایی شدن برنامه های تیم ملی فراهم شود.

رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان تصریح کرد: طبق برنامه های طراحی شده برای تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان و پیوند اعضا در هر ماه اردو برپا می شود و در صورت ایجاد شرایط موجود زمان اردوها را 20 روز در طول ماه طراحی کرده ایم، البته در تدوین برنامه ها به شرایط و محدویت های ورزشکاران پیوند اعضا توجه کرده ایم.

بایرام پور افزود: اردوهای آمادگی ورزشکاران ناشنوا همزمان و بصورت مشترک با تیم ملی پیوند اعضا بر پا می شود از این رو با توجه به اینکه آنها در هر ماه 20 روز در اردو بسر می برند لذا زمان استراحت مناسب و کافی برای حضور پرقدرت در مراحل بعدی اردو در اختیار دارند.این مدت استراحت منطقی است و ورزشکاران از لحاظ جسمی مصدوم نمی شوند.

وی ادامه داد: در راستای اهداف و برنامه های انجمن پینگ پنگ ناشنوایان و پیوند اعضا خواهان برگزاری اردوهای انتخابی تیم ملی در سال هستیم از ایزد در برنامه ی تیم ملی برگزاری اردوهای انتخابی 2 بار در سال را لحاظ و تدوین کرده ایم،امیدواریم مسئولان فدراسیون یا برنامه های کلی اجرایی انجمن موافقت کنند.

رئیس انجمن تصریح کرد: انجمن در نظر دارد برای افزایش سطح فنی و تعداد و بیان داوران این رشته در ماه های آبان،آذر،دی،بهمن سال 92 کلاس های مربیگری و داوری با حضور مربیان و داوران بین المللی برگزار کند،البته این برنامه در حال حاضر مورد تائید و یا رد مسئولان فدراسیون قرار نگرفته بصورت احتمالی است.

بایرام پور افزود: انجمن پینگ پنگ ناشنوایان و پیوند اعضا خواهان برگزاری دو دیدار دوستانه و تدارکاتی برون مرزی پیش از مسابقات المپیک بغارستان و مسابقات جهانی آفریقای جنوبی است، به احتمال فراوان مسابقات تدارکاتی در فرودین،اردیبهشت ماه سال 92 برگزار می شود البته این برنامه باید مورد تائید فدراسیون ناشنوایان و پیوند اعضا قرار گیرد.

رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان و پیوند اعضا تصریح کرد: با توجه به حریفان تیم ملی پینگ پنگ ناشنوا و پیوند اعضا در مسابقات المپیک 2013 و آفریقای جنوبی انجمن در صدد برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های حاضر در المپیک 2013 آفریقای جنوبی است، این دیدارها زمینه را برای شناخت کافی از سطح فنی ملی پوشان فراهم می کند.

بایرام پور افزود: انجمن پنیگ پنگ ناشنوایان و پیوند اعضا مربیان برتر و حرفه ای برای تیم های ملی ناشنوایان و پیوند اعضا انتخاب می کند، مسئولان این انجمن با توجه به شرایط ورزشکاران ناشنوا و پیوند اعضا اقدام به انتخاب خواهند کرد چرا که اهداف و شرایط ناشنوایان با پیوند اعضا بطور کامل با یکدیگر متفاوت است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار