فرمانده سپاه خوی گفت: دهه فجر اسلامی از برجسته ترین ایام تاریخ معاصر ایران اسلامی است که در سایه ولایت فقیه و رهبری بوجود آمده است.

سرهنگ پاسدار احد بابازاده در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار کرد: دهه مبارک فجر از بارزترین ایام و پدیده هایی است که در سایه ولایت فقیه و رهبری بوجود آمده است.

وی به ثمر نرسیدن انقلاب های دیگر کشورها را نبود ولایت فقیه و رهبری دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه و رهبری توانست پایه های حکومت 2500 ساله طاغوت را از بن برکند و ملت را از ذلت به اوج قدرت برساند و انقلاب اسلامی را به یک انقلاب جهانی تبدیل سازد.

فرمانده سپاه خوی در ادامه سخنان خود به برنامه های سپاه این شهرستان در دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: افتتاح 5 حوزه شهری و روستایی جدیدالتاسیس (برادران و خواهران)، رژه موتور سواران بسیجی بمناسبت ورود حضرت امام خمینی (ره) به خاک میهن اسلامی، فضا سازی سطح شهر به مناسبت دهه مبارکه فجر، راه اندازی و فعال سازی گشت های اطلاعاتی و عملیاتی و تورهای ایست و بازرسی در طول ایام ا...دهه فجر از جمله برنامه های این ایام است.

سرهنگ پاسدار بابازاده گفت: ویزیت رایگان عموم بسیجیان در مراکز درمانی سپاه، دیدار با خانواده های معظم شهداء، برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری نشست های بصیرتی سیاسی، برگزاری مراسم خاطره گویی رزمندگان، برگزاری محفل انس با قرآن و دعای کمیل، افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب، برگزاری مسابقه پیامکی، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاههای مقاومت و حوزه های سپاه ، افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی شهید فاتحی،برگزاری اردوی زیارتی و تفریحی،برگزاری مسابقات فرهنگی ترویج گفتمان ولایت،پیاده روی و کوه پیمائی بسیجیان، برگزاری مراسم صبحگاه سراسری با صدا در آوردن زنگ انقلاب، اهداءخون توسط بسیجیان، حضور در نماز جمعه شهرستان بصورت سازماندهی شده، برپایی ایستگاه های صلواتی و شرکت در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن از مهم ترین برنامه های است که توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج این سپاه در طول دهه فجر برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: ایران ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.