نماینده مردم بابل در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: جرم شهدای هسته‌ای ما این بود که به دنبال عزت ایران و برخورداری از امکاناتی که حق مسلم مردم ایران است، بودند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین نیازآذری در افتتاح پروژه مدرسه ابتدایی شش کلاسه شهید عباسی بندپی غربی اظهار داشت: آموزش و پرورش مبدأ تحول جامعه است و امروز فرصتی ایجاد شد تا دستاوردها و خدمات نظام به مردم ارائه شود که این پروژه یکی از آن خدمات دولت خدمتگزار به مردم روستا است.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی مردمی بودن و مردم‌سالاری دینی است که توده‌های پایین جامعه و روستاییان این ویژگی را برای انقلاب به ثبت رساندند.

این مسئول اظهار داشت: انقلاب ما برخوردار از جایگاه رهبری و ولایت‌فقیه است و تا زمانی که از این رکن اساسی برخوردار باشیم جامعه هرگز بن‌بستی نخواهد داشت.

نیازآذری گفت: ایثار و شهادت رکن مهم دیگر این انقلاب است که روزی جوانان وطن با تجهیز این سلاح با خون خود از انقلاب محافظت کردند و امروز نیز با دادن مال خود در حفظ و ماندگاری این نظام گام برمی‌داریم.

وی اظهار داشت: امروز فریاد می‌زنیم که ما آماده‌ایم، این انقلاب به این عزت‌ها ماندگار است و این دهه فرصتی است تا تجدید عهدی با منویات رهبری، شهدا و اسلام داشته باشیم و این مسیر را به درستی مدیریت کنیم.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به دستاوردهای مهم علمی کشور عنوان کرد: جرم شهدای هسته‌ای ما این بود که به دنبال عزت ایران و برخورداری از امکاناتی که حق مسلم مردم ایران است بودند و در این راه به دست استکبار جهانی به شهادت رسیدند اما دشمن بداند ما فرهنگ شهادت را برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به جان خریدیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.