فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: دو فرد سودجو که در یک سوله 200 متری اقدام به درست کردن لواشک‌های غیربهداشتی می‌کردند، دستگیر شدند و در این رابطه سه تن لواشک غیربهداشتی کشف شد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، و به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، دو فرد سودجو و فرصت‌طلبی که اقدام به تولید لواشک و آلوچه غیربهداشتی در داخل یک واحد دامداری می‌کردند، با بیش از سه تن مواد اولیه و مقادیر قابل توجهی لواشک غیربهداشتی در پیشوا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اظهار داشت: به‌دنبال دریافت گزارشی مبنی بر تولید لواشک و آلوچه غیربهداشتی در داخل یک واحد دامداری در یکی از روستاهای اطراف پیشوا، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سلمان آدینه‌وند خاطرنشان کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده و اطمینان از صحت موضوع، پس از هماهنگی با مقامات قضایی با حضور بازرسان شبکه بهداشت در اقدامی ضربتی از محل موردنظر بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد، دو نفر از افراد سودجو و فرصت‌طلب در یک سوله 200 متری، در داخل یک واحد دامداری و در محیطی غیرمناسب اقدام به تهیه لواشک و آلوچه غیربهداشتی کرده و سپس تولیدات خود را در بسته‌بندی‌هایی به ظاهر بهداشتی روانه بازار می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا عنوان کرد: طی بازرسی انجام گرفته، سه تن مواد اولیه شامل خرما و آلوچه‌های فاسد، 17 سطل 25 لیتری لواشک آماده، 60 کیلوگرم لواشک ، 150 کیلوگرم هسته انار ، 12 گالن 15 لیتری ترشی انار، 20 لیتر عرقیات گیاهی، پنج بسته کشمش 10 کیلویی، پنج کارتن 20 کیلویی لواشک بسته‌بندی شده کشف شد.

آدینه‌وند در پایان یادآور شد: در این رابطه دو متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
برچسب ها: لواشک ، پیشوا ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.