همزمان با ایام‌الله دهه فجر، 9 طرح خدماتی عمرانی با حضور استاندار کرمان در شهرستان منوجان به بهره‌برداری رسید.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، جهانگیر تشکری فرماندار منوجان در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: طرح هادی روستای دشت‌عباس و شکرآباد با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: مسکن 40 واحدی شهر منوجان با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی افتتاح و یک واحد آن به صورت نمادین افتتاح و کلید آن به یک زوج جوان تحویل شد.

تشکری تصریح کرد: در بخش منابع طبیعی، دو طرح آبخیزداری و جنگل‌کاری که طرح جنگل‌کاری با مساحت 14 هکتار و سیستم تحت فشار و حجم استخر ذخیره 100 متر مکعب و خط انتقال 900 متر با هدف پارک جنگلی و اعتبار 500 میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی و بند آبخیزداری با اعتبار یک‌میلیارد و 350 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح شد.

وی افزود: در بخش راه جاده تجدانو - چاهشاهی به طول 23 کیلومتر با اعتبار 310 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت که پنج روستا از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

فرماندار منوجان اظهارداشت: در بخش آموزش خوابگاه مدرسه شبانه‌روزی فروغ اندیشه با زیربنای یک‌هزار و 840 متر مربع با پوشش 200 دانش‌آموز و اعتبار 9 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: در بخش ورزش در دهستان نورآباد چاهشاهی یک زمین ورزشی به مساحت 12 هزار متر مربع شامل زمین فوتبال، هندبال و رختکن و حصارکشی با اعتبار 400 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.
برچسب ها: عمرانی ، کرمان ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.