تیم ملی بسکتبال اردن بر خلاف روز اول با قدرت مقابل لبنان به میدان رفت و اجازه برد راحتی را به این تیم مدعی نداد، لبنان و ایران فردا بر سر مقام قهرمانی جدال می کنند.

   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال اردن پس از چند دقیقه بازی مقابل لبنان نشان داد که اجازه برد آسان را به این تیم نمی دهد و حتی در اواسط کوارتر با نتیجه 16 بر 8 از حریفش پیش افتاد اما از همین لحظات امتیاز آوری این تیم متوقف شده و با جبران لبنانی ها کوارتر اول با نتیجه 16_16 مساوی به پایان رسید.
لبنانی ها به روند امتیازات خود ادامه داده و با گذشت چند دقیقه از کوارتر دوم با هفت امتیاز پیش افتادند اما بعد از تساوی دوباره دو تیم در دقایق آخر، اردن بار دیگر با دو امتیاز پیش افتاد و با حفظ این دو امتیاز و در حالی که مربی لبنان برای بازنده نرفتن به رختکن وقت استراحت می گرفت نیمه اول با نتیجه 37 بر 35 به نفع اردن تمام شد.
 ** لبنانی ها باخت را قبول نکردند اردنی ها در اوایل نیمه دوم هم برتری خود را حفظ کردند و در حالی که در اواخر ده دقیقه سوم فادی الخطیب ستاره لبنان به روی نیمکت رفته بود، چند دقیقه آخر کوارتر مساوی پیش رفت تا در نهایت لبنان29 بر 24 در این دقایق برنده باشد. با بازگشت دوباره فادی به بازی در کوارتر آخر لبنانی ها به تدریج فاصله خود را بالا برده و با رسیدن اختلاف به 10 امتیاز در پنج دقیقه به پایان بازی، خیال این تیم از برد راحت شد. این بازی در نهایت با نتیجه  98بر  89 به سود لبنان تمام شد. در دقایق پایانی این بازی ریشاون تری بازیکن آمریکایی لبنان با الاوادی بازیکن اردن درگیری لفظی ای داشت که با اضافه شدن به خطاهای بازیکن اردنی به خروج وی از زمین ختم شد. تری هم چند دقیقه بعد با پنج خطا از بازی خارج شد. بهترین بازیکنان این دیدار فادی الخطیب با 30 امتیاز و 12 ریباند و جین عبدالنور با 20 امتیاز و 13 ریباند از لبنان بودند و حسین محمد با 22امتیاز و 10 ریباند و وصام السوس با 23 امتیاز بهترینهای اردن بودند.
 تیم ملی کشورمان فردا در آخرین بازی غرب آسیا بر سر مقام قهرمانی با اردن جدال خواهد داشت./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار