شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستاد مركزي دهه فجرانقلاب اسلامي؛ در طليعۀ سي و پنجمين بهار پيروزي انقلاب اسلامي اطلاعیه ای را صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستاد مركزي دهة فجرانقلاب اسلامي؛ در طليعۀ سي و پنجمين بهار پيروزي انقلاب اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد:
 
نواي روحاني، دل‌انگيز و روح‌بخش‌ گلبـانگ تـكبيـر؛ ملـت بزرگ و استـوار ايـران اسلامي در شب پيروزي انقلاب اسلامي در كران تا كران آسمان گلگون ميهن عزيزمان طنين‌انداز مي‌شود و با مدد؛ دم قدسيايي شهدا و امام شهيدان، همراه با فريادهاي "الله اكبر" ملت شـجـاع و قهرمان ايران اسلامي در حمايت از ملت‌هاي مسلمان وستم‌ديدۀ جهان، بر اندام نحيف استكبار جهاني و تمامي كاخ‌هاي ظلم و طاغوت لرزه انداخته و تمامي نقشه‌هاي شوم دشمنان انقلاب اسلامي را منهدم نموده و تحريم‌هاي يك‌جانبه استكبار را ناكام مي‌گذارد‌.  
 
در شامگاه 21 بهمن‌ماه (شب 22 بهمن) سراسر كشور همزمان با تهران رأس ساعت «21:00» در 331 شهر و شهرستان و همزمان در 17  منطقه از ميادين اصلي و مكان‌هاي عمومي شهر تهران نورباران مي شود.  
 
ايران اسلامي در شب پيروزي انقلاب اسلامي (شب 22 بهمن) به يكباره مي‌خروشد و از اقيانوس بيكران ملت به پا خواسته و مصمم ايران غريو فريادهاي توفنده‌ "استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي" را كه تجلي‌بخش كلمه وحدت‌ و‌ وحدت كلمه‌ امت سربلند ايران اسلامي را سر مي‌دهند.
 
"الله اكبري"؛ كه از اعماق وجود يكايك ملت مسلمان و سلحشور ايران اسلامي به پا خواست و تمامي كاخ‌هاي ظلم ستمشاهي را ويران نمود.
 
"الله اكبري"‌؛ كه تمامي مرزهاي جغرافياي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و نظامي را در نورديده ‌و به وسعت پهنه‌ پهناور زمين و تمامي قلوب عاشق حق و حقيقت گسترش يافت و به‌عنوان الگويي برتر در صدر نظام‌هاي سياسي جهان قرار گرفت‌.
 
"الله اكبري"‌؛ كه به‌عنوان پيام صلح‌ و ‌آزادي‌ وعدالت‌ و استكبارستيزي در بين كشورهاي مسلمان وآزادي‌خواه جهان مورد پذيرش قرار گرفت‌.
 
"الله اكبري"‌؛ كه اميدبخش دوستان و بيم‌دهنده دشمنان و نويدبخش طلوع ستاره‌‌ فجر انقلاب در پگاه صبح اميد در آسمان پرفروغ ايران اسلامي است.
 
"الله اكبري"‌؛ كه تجلي‌بخش همبستگي عمومي اراده‌ و اتحاد ملي و انسجام اسلامي در سايه‌سار كلمه وحدت و وحدت كلمه است.
 
اينك ملت آگاه و بيدار ايران اسلامي به شكـرانـه سـي و چـهـار سال افـتـخـار و اقـتـدارآفـريـنـي و با پشتوانه اراده‌هاي راسخ ملت شجاع و قهرمان ايران در آغاز ورود به سي وپنجمين سال از حيات طيبه و پربركت نظام مقدس جمهوري اسلامي و درشامگاه بيست و يكم بهمن‌ماه مي‌خروشند و فرياد رساي تكبير خود را از مأذنه‌ها و گل‌دسته‌هاي مساجد، پشت بام منازل و اماكن و هيئات مذهبي، و در خيابان‌ها و كوچه‌ پس‌كوچه‌هاي شهرها و روستاهاي سراسر كشور به گوش جهانيان مي‌رساند‌.
 
"الله اكبر"‌؛ ‌به سي و چهار سال وحدت و اتحاد حول محور مقام ولايت فقيه
"الله اكبر"‌؛ ‌به سي و چهار سال ايستادگي و پايداري جانانه ملت قهرمان ايران اسلامي در مقابل نظام سلطه"الله اكبر"‌؛ ‌به سي و چهار سال حيات طيبه و پربركت در پرتو نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران "الله اكبر"‌؛ ‌به سي و چهار سال عزت و سربلندي در سايه‌سار انديشه‌هاي ناب قرآن كريم و ائمه معصومين«عليهم‌السلام»"الله اكبر"‌؛ ‌به سي و چهار سال نقش‌آفريني در جهت پويايي و استحكام نظام اسلامي"الله اكبر"‌؛‌ به سي و چهار سال جهاد پرتلاش و خستگي‌ناپذير براي برافراشتن پرچم "لا اله الا الله" "الله اكبر"‌؛ ‌به سي و چهار سال صيانت و حفاظت و حراست از ‌شعار انقلاب "‌استقلال‌، آزادي‌، جمهوري اسلامي""الله اكبر"‌؛‌ به سي و چهار سال حماسه‌آفريني و حضور آگاهانه در صحنه‌هاي مختلف براي تعيين سرنوشت كشور"الله اكبر"‌؛ ‌‌به اين همه شور و شوق كه در اعماق قلوب ملت رشيد ايران موج‌زنان تمامي نقشه‌هاي شوم استكبار ‌جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار و اسرائيل غاصب را نقش بر ‌آب مي‌كند‌.
 
در پايان اين اطلاعيه آمده است‌:
 
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستاد مركزي دهه فجرانقلاب اسلامي؛ از ملت استوار و سربلند ايران اسلامي مي‌خواهد تا بار ديگر در شامگاه 21 بهمن و آغاز سي و پنجمين سالگرد پيروزي افتخارآفرين و شكوهمند انقلاب اسلامي  همزمان با نورافشاني، با بانگ رساي تكبير، پيام انقلاب اسلامي را كه همانا ( استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي)است، سر داده و ضمن فرياد بانگ تكبير پاسخ كوبنده به ياوه‌گويان جهاني به سركردگي آمريكاي ام‌‌الفـسـاد و اذناب داخلي‌اش، وحدت و انسجام خود را با زنده نگاه‌داشتن ياد و خاطره‌‌ شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي والاي امام راحل عظيم‌الشأن به اثبات برسانند و با تجديد ميثاقي حماسي از اصل مترقي ولايت فقيه حمايت نموده و در راستاي اطاعت از فرامين رهبري و حفاظت از دستاوردهاي سترگ انقلاب اسلامي لحظه‌اي از پاي ننشينند.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار