کنفرانس مطبوعاتي تيم هاي پرسپوليس- نفت تهران در حالي برگزار شد که به دليل ناهماهنگي ها، بسياري از خبرنگاران دچار سردرگمي شده و دير به اين نشست رسيدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبر نگاران؛ در حالي که برخي از خبرگزاري ها اعلام کرده بودند که کنفرانس خبري امروز تيم هاي پرسپوليس - نفت ساعت 14 برگزار مي شود اما اين نشست ساعت 13 برپا شد و بسياري از خبرنگاران دچار سردرگمي شده و دير به محل برگزاري کنفرانس رسيدند.



گل محمدي در مورد دیدار مقابل نفت تهران گفت: با یک تیم خوب بازی داریم، نفت تهران از 4 بازی گذشته خود 12 امتیاز کسب کرده و کیفیت بسیار بالایی دارد. کارمان بسیار سخت است در این مدت اردوی خوبی را در کرج برگزار کردیم و بسیاری از مشکلات تاکتیکی و بدنی بازیکنان حل شد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته بازی‌هایمان را با تساوی به پایان رساندیم. باید واقع‌بین باشیم چرا که مقابل استقلال صدرنشین و فولادی که در رده سوم قرار دارد به میدان می‌رفتیم. در این دیدارها از لحاظ داوری نیز متضرر شدیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم حتی فولاد را هم ببریم. بعضی اوقات در مورد نتایج تیم‌های ما کم‌لطفی می‌شود و از این موضوع تأسف می‌خورم. اگر ما به تساوی رسیده‌ایم این نتایج را مقابل تیم‌های اول و سوم جدول کسب کردیم هر چند که می‌توانستیم از این دو مسابقه 6 امتیاز بگیریم.


وی افزود: دیدارهای قبلی را فراموش کردم و تمام فکرم به کسب سه امتیاز بازی مقابل نفت تهران است این سه دیدار برای ما حیاتی است بچه‌ها با توجه به صحبت‌هایی که با آن‌ها انجام دادیم از لحاظ فکری، ذهنی و بدنی آماده کسب سه امتیاز هستند.



سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا تیم پرسپولیس از موقعیت های گلی که برایش به وجود میاید خوب استفاده نمیکند گفت: تمریناتی که لازم است را برای مهاجمان در قالب تاکتیکی و اختصاصی انجام داده‌ایم. خوشحالم که در طول 90 دقیقه موقعیت‌های زیادی را درست می‌کنیم و در هر مسابقه چند فرصت گل‌زنی داریم بقیه کار دست مهاجمان است در خط حمله 4 مهاجم خوب داریم و انتظارمان این است که از حداکثر موقعیت‌ها استفاده کنند در کل دنیا مهاجمان گرانقیمت‌ترین بازیکنان هستند چرا که گل می‌زنند باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم البته همینکه گل نمی‌خوریم نشان می‌دهد ما دروازه‌بان و دفاع‌های خوبی داریم و مهاجمان و هافبک‌هایمان در دفاع تیمی عملکرد خوبی دارند.

گل‌محمدی در خصوص رفتن زاید از پرسپولیس گفت: وقتی که آمدم تنها او را یک جلسه دیدیم در پرسپولیس بازیکنانی داریم که از زاید کمتر نیستند و از لحاظ فنی می‌توانند از او بهتر هم باشند.

وی در خصوص دعوت نشدن نوری و حقیقی به تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: با بچه‌ها به صورت خصوصی صحبت کردم آن‌ها ناراحت بودند اما درک کردند که لیست تیم ملی بر اساس سلیقه مربی انتخاب می‌شود و این مسئله نیست که آن‌ها فراموش شده باشند کسی که دعوت نشده دلیلی بر این نیست که از لحاظ فنی شرایط پایینی دارد بازیکنانمان این موضوع را می‌دانند به همین خاطر در تمرینات خیلی آماده نشان دادند و تا به حال ندیده بودم اینقدر با انگیزه و خوب تمرین کنند مطمئنا اگر این روند را خوب ادامه دهند به تیم ملی دعوت خواهند شد.

گل‌محمدی درپایان در خصوص اینکه چرا در این فصل سرد اردوی پرسپولیس در کردان برگزار شده است تأکید کرد: از شروع فصل جدید برای اولین بار بود که به اردو رفتیم هر چند که 4 بازیکن ما حضور نداشتند دوست داشتیم در کنار یکدیگر کار کنیم و بازیکنان از لحاظ خواب و خوراک و استراحت زیر نظر باشند اردو کاملا مفید بود در شرایط آب و هوایی خوب و به دور از آلودگی تهران و در یک زمین مناسب تمرینات مناسبی را برگزار کردند.


ابراهیم‌زاده: تلاش می کنیم تا بتوانیم در جایگاه بالا جدول قرار بگیرم

منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سومی است که باید در فصل جاری در مقابل پرسپولیس انجام دهیم اما جام حذفی تا مسابقات لیگ تفاوت زیادی دارد.
وی در ادامه افزود: در جام حذفی فقط یک بازی بین طرفین انجام می‌شود و گاهی اوقات یک سری نتایج باور نکردنی اتفاق می‌افتد که ما باید آن را به زودی فراموش کنیم.

وی ادامه تصریح کرد: خوشبختانه آلان آمادگی بچه‌ها بسیار خوب و مطلوب است و با انگیزه و قدرت کافی به دنبال این هستیم تا با رفع نقاط ضعف مقابل تیم پرطرفدار و خوب پرسپولیس بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی نفت تهران یادآور شد: از پرسپولیس و استقلال مثل همه تیم‌ها شناخت خوبی داریم، آنها تیمی سرعتی هستند اما نقاط ضعفی هم دارند، ما خوب پرسپولیس را آنالیز کردیم و امیدوارم هر تیمی فردا حقش بود به سه امتیاز برسد.

سرمربي تيم نفت تهران در ادامه  درباره شانس آسیایی شدن نفت نیز یاد آور شد: یک ضرب المثل باید بگوییم (چو آید صد، نود هم پیش ماست) ما تلاش می‌کنیم تا خوب کار کنیم و در جایگاه بالا سهمیه بگیریم، هدف کل مجموعه نفت این است تا در جایگاه بالا قرار بگیریم، ممکن است تعداد هواداران ما زیاد نباشد اما دوست داریم از لحاظ توان تاکتیکی آنقدر خوب باشیم تا در بالای جدول قرار بگیریم.
سرمربی نفت‌تهران درباره احتمال برگزاری دیدارهای این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم نیز گفت: من در این‌باره نمی‌توانم نظری بدهم و باید در خصوص این موضوع با مسئولین صحبت کنیم. من به عنوان مربی باید تلاش کنم تا تیمم موفق شود.



وی افزود: ما باید بدانیم نتیجه بازی قبلی مقابل پرسپولیس را فراموش کنیم، هر بازی شرایط و تجربه خاص خودش را دارد و ما خوشبختانه با روند خوب در حال حرکت رو به جلو هستیم.

سرمربی تیم نفت در پاسخ سوال یکی دیگر از خبرنگاران که چرا از خریدهای که در  نیم فصل انجام داده اید ناراضی هستید، خاطر نشان کرد: من ناراحت باشم؟ چه جایی بوده و در کدام روزنامه و رسانه من این حرف را زدم؟ به تیترهای رسانه‌ها دقت نکنید، تیتر یک موضوع را مسئول رسانه انتخاب می‌کند. از من سوال شد که با توجه به اینکه شما موسوی را داده‌اید، نظرتان درباره حسینی و منوچهری چیست، که من گفتم گله من این است که موسوی تا روز آخر با ما تمرین کرد اما این دو بازیکنی که به ما پیوستند این اتفاق برای‌شان نیفتاد، من باید صادقانه حرف بزنم که این حرف را زدم.

ابراهيم زاده تصريح کرد: من اگر 5 بازیکن را انتخاب کنم و باشگاه نفر پنجم را جذب کند باز هم نظر من برآورده شده و به کارایی من این بازیکن می‌‌آید حالا من کی گفتم سر ما کلا رفته است؟ الان 8 هفته است که از نیم فصل دوم گذشته، این چه سوالی است که از من می‌پرسید، ما باید برگشت به عقب نداشته باشیم و فقط به جلو فکر کنیم.
ابراهیم زاده درباره استرس بازیکنان نفت نیز گفت: استرسی در کار نیست و بچه‌ها کار خود را انجام می‌دهند و مشکلات خود را فهمیده‌اند که باید با دقت رو به جلو بروند.

وی در پایان درباره عدم حضورش در یکی دو سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: به نظرم دو سالی است که در لیگ قهرمانان نیستم اما با همین نفت شانس آسیایی شدن داریم، اگر به آسیا برویم بالاخره تجربه ای دیگر برای رسانه‌ها، مربیان و فوتبال ایران است. من حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردم و امیدوارم باز هم این اتفاق برای فوتبال ما بیفتد و حتی راهی جام جهانی شویم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار