نبی: بازیکنان نباید پیراهن تیم ملی را خیلی راحت از دست بدهند

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: در خصوص هادی عقیلی، خود فدراسیون فوتبال تصمیم میگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی محمد نبی که در مصاحبه تلفنی در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود در خصوص ترک اردوی تیم ملی توسط هادی عقیلی گفت: بازیکنی که پیراهن تیم ملی را به دست می‌آورد نباید آن را خیلی راحت از دست بدهد .

وی افزود: کی‌روش نمی‌تواند 10 بازیکن در خط دفاع داشته باشد. این ذهنیتی که بازیکن می‌خواهد شرط بگذارد و می‌خواهد بگوید که من باید در ترکیب اصلی باشم درست نیست. حتی اگر او بهترین بازیکن هم باشد، چنین کاری حرفه‌ای نیست. باید به نظر مربی چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی احترام گذاشت. ممکن است بدعت شود و فردا بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم بگویند که اگر پولم را ندهید یا جزو 11 بازیکن اصلی نباشم به زمین نمی‌روم!

سرپرست تیم ملی در  خصوص اینکه چه تصمیمی برای هادی عقیلی گرفته خواهد شد، گفت: خودمان تصمیم می گیریم و اگر قرار باشد با او برخورد شود، ایشان جایگاهی در تیم ملی ندارد. البته هنوز گزارشی به کمیته‌ انضباطی نرفته چون بازی چهارشنبه برگزار شد و تا به امروز کمیته‌ انضباطی در فدراسیون حضور نداشته است.

نبي در پاسخ به این سوال که آیا این مسئله به صورت اپیدمی نمی شود، گفت: بازیکنانی که قبلا خداحافظی کرده‌اند شاید شرایط حضور در تیم ملی را نداشتند. به عنوان مثال فرهاد مجیدی گفت که شرایطم به گونه‌ای است که نمی‌توانم در تیم ملی بازی کنم. کی‌روش خودش تمایل داشت تا مجیدی بماند. بقیه بازیکنان هم شاید مشکل شخصی داشته باشند، با این حال کسی که پیراهن تیم ملی را به دست می‌آورد نباید آن را خیل راحت  از دست بدهد. حال می‌خواهد سرمربی تیم ملی کی‌روش باشد یا دل بوسکه و یا هر شخص دیگر./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار