مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: به فکر انتقام جام حذفی از پرسپولیس نیستم.

یعقوب کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به فکر انتقام از پرسپولیس به خاطر حذف از جام حذفی نیستم جام حذفی یک تک بازی بود و در لیگ باید آن بازی بدی که مقابل پرسپولیس انجام داديم را جبران کنیم در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم، چند هفته ای است که روی نوار برد هستیم و می خواهیم همین روند را ادامه بدهیم و با برد مقابل پرسپولیس جایگاه خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم.

مهاجم تيم فوتبال نفت تهران افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و گول جایگاه آنها را در جدول نمی خوریم چراکه با تیم بسیار خوبی بازی داریم و مطمئن هستم که پرسپولیس در هفته های آینده جایگاه بهتری در جدول خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در مورد اینکه پرسپولیس هم در این دیدار شانس برد دارد یا نه نمی خواهم صحبت کنم چون کاری با پرسپولیس نداریم و با این برد می خواهیم همچنان در جمع مدعیان بمانیم.

کريمي در مورد جو آزادی با حضور تماشاگران پرسپولیس گفت: این جو ما را اذیت نمی کند به هر حال فوتبال همین است و اگر قرار باشد چنین مسائلی ما را اذیت کند به اين رشته ورزشي نمی آمدیم، هر تیمی شرایط خودش را دارد و باید با این مسائل کنار بیاییم.

وي در پایان گفت: انشاالله پرسپولیس را ببریم و 3 امتیاز این بازی را بگیریم در حال حاضر برد مقابل پرسپولیس برایم از گلزنی مهم تر است و تلاش می کنم در راه پیروزی تیمم مثمر ثمر باشم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار