مردی که برای شیمی درمانی پدرش در حال رساندن پولی به بیمارستان بود توسط زورگیران مورد سرقت قرار گرفت.

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: مأموران این یگان با قاطعیت کامل با تمامی کسانی که موجب اخلال در نظم عمومی می شوند برخورد خواهند کرد و ابهت پوشالی آنان در هم می شکنند.
سرهنگ محمد عظیمی در ادامه اظهار داشت: فردی با حالت سراسیمه و در حالی که اضطراب و ترس تمام وجودش را فرا گرفته بود و واحد گشت خودرویی که در حین انجام وظیفه بود مراجعه کرد و اظهار داشت که دقایقی گذشته با کلی زحمت و تلاش توانستم 3 میلیون تومان پول برای شیمی درمانی پدرم که در بیمارستان بستری است، جمع آوری کنیم که در همین حین که در حال حرکت به سوی بیمارستان و عبور از خیابان نبرد بودم یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر راکب و ترک نشین و پلاک مخدوش جلوی من پیچیده و با تهدید قمه و زورگیری بسته پلاستیکی حاوی پول نقد در دستانم را به سرقت برده و متواری شدند.
وی افزود: با وجود حساسیت موضوع و اطلاع کسب کرده در خصوص هویت و چهره متهمان و با هماهنگی پایگاه، با اکیپ تخصصی دیگر جهت شناسایی و ردیابی متهمان در سطح منطقه شروع به فعالیت نمودند.
این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: مأموران پس از چند ساعت گشت زنی هدفمند توانستند با دقت و هوشمندی متهمان زورگیر را در ساعت 21 شب گذشته در پارک شناسایی کنند و در یک اقدام ضربتی و قاطع آنان را دستگیر نمایند.
 لازم به ذکر است که پس از انتقال متهمان به کلانتری خود را به نامهای محمد و حسن معرفی نمودند و مالباخته نیز شناسایی و با حضور خود در کلانتری آنان را شناسایی کرده، لذا پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع داده شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار