در برخورد با متخلفان عرضه محصولات فرهنگی غیرمجاز تعداد زیادی از فروشگاههای عرضه کننده الواح فشرده تذکر گرفتند و متعهد گردیدند در سالم سازی فضای فعالیت صنفی خود کوشا باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد حمايت و صيانت از آثار فرهنگي، جابري انصاري دبير اين ستاد گفت: در بازرسی های هفته جاری تعداد زیادی از عروسکهای شخصیتهای بازیهای رایانه ای مانند ASSESENT CREED و غیره در بازار جمع آوری گردید و تعدادی از دست فروشان نیز دستگیر شدند.
مقدار زیادی کپی فیلمها و انیمیشن های ایرانی و بازیهای غیرمجاز رایانه ای از سطح شهر جمع آوری گردید و تعداد 5 باب مغازه پلمپ گردید.
ما از همه فروشندگان عرضه کننده محصولات فرهنگی تقاضا داریم تا با قرار دادن محور قانون و توجه به هشدارهای ارائه شده همکاری لازم را با این ستاد داشته باشند. حفظ حقوق مالکیت مادی و معنوی پدیدآورندگان آثار از اولویتهای ستاد است. ما در حوزه مذهبی شکایات زیادی از سوی برخی از شخصیتهای بزرگ دینی داریم که در اسرع وقت با قانون شکنان برخورد خواهیم نمود.  
وی از همکاری خوب و صمیمانه سردار ساجدی نیا در اجرای طرح های مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناجا در تهران تشکر و قدردانی نمود. /ص

برچسب ها: حمایت ، صیانت ، غیرمجاز ، عروسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار