"قدرت" نوکر خانزاد خانواده "میرزا رکن الدین عطار" با استفاده از تکه کلامها در موضوعات که به او مربوط نبوده دخالت می کند.

سیامک صفری، بازیگر نقش "قدرت" در خصوص حضورش در مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: شانس داشتم در اولین همکاری ام با "صادق کرمیار" کارگردان "خاطرات مرد ناتمام" ایفاگر نقش "قدرت باشم.


وی افزود: مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" با تصویر در آوردن یک مقطع تاریخی از کشور، نگاهی خاص به گویش و روابط مردم کوچه و بازار آن دوران می اندازد.
صفری با اشاره به شخصیتهای حاضر در این مجموعه گفت: در این مجموعه شاهد آدمهای خاص و چهره های ثبت شده در تاریخ نستیم و بیشتر موضوع روی افرادی چون "روزنامه نگار"، "عطار" و داروساز می چرخد.


وی در خصوص ساخت دیگر سریالهای سیاسی - پهلوی افزود: نگاه به مردم عادی و تاثیری که شرایط تاریخی روی رفتار و واکنش آنها می‌گذارد، "خاطرات مرد ناتمام" را با دیگر مجموعه ها متفاوت می کند.
بازیگر نقش "قدرت" ادامه داد: بیشتر ماجرا روی شخصیت میرزا و خانواده او می گذرد و معتقدم این اثر به خوبی توانست تلاش یک ریش سفید را در رفع گرفتاریهای مردم نشان دهد.


وی افزود: ولی امروزه دیگر شاهد جمع شدن اعضای یک فامیل و خانواده  بر سر یک سفره نیستیم و همه گرفتاریهایشان را بهانه می‌کنند.
صفری با اشاره به پرسوناژ "قدرت" اظهار داشت: "قدرت" فردی هیچکاره و نوکر خانزاد "میرزا رکن الدین عطار" بوده که بیشتر به دنبال نظر دادن و دخالت در امور دیگران است.
وی با اشاره به تکه کلامهای خود در مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" تصریح کرد: "قدرت" از دو تکه کلام "جسارتاً" و "گلاب به روتون" که نویسنده در متن گذاشته خیلی استفاده کرده و آنها را قبل از پریدن در میان کلام دیگران استفاده می‌کند.


صفری ادامه داد: استفاده از این دو کلمه بیشتر جنبه احترام برای "قدرت" داشته و با بیان آنها جسارت دخالت در کار دیگران را پیدا می‌کند.
وی با اشاره به فیلمنامه خوب این اثر تلویزیون گفت: فیلمنامه "خاطرات مرد ناتمام" از روایت آرام و دوست داشتنی نسبت به دیگر مجموعه های تلویزیونی برخوردار بوده و خوشبختانه عجله ای در داستان گویی دیده نمی شود.
بازیگر نقش "قدرت" با اشاره به لوکیشین ثابت این کار اظهار داشت: بیشتر اتفاقات در خانه "میرزا رکن الدین عطار" افتاده و آنجا لوکیشن ثابت و اصلی کار به حساب می آید که نبود جا به جایی از لوکیشی به لوکیشن دیگر خود حسن بزرگی است.





صفری در خصوص تیم "خاطرات مرد ناتمام"  گفت: من بسیار با این تیم اخت گرفتم و همچنان با وجود تمام شدن کار دلتنگ آنها هستم.
گفتنی است "سیامک صفری" دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مرد را در دومین جشنواره تلویزیونی را از آن خود کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار