تيم واليبال پيکان در بازي هفته دهم از دور برگشت مسابقات ليگ برتر واليبال مقابل تيم کاله آمل با نتيجه سه بر 2 شکست خورد.

پيمان اکبري سرمربي تيم واليبال پيکان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اين بازي براي تيم کاله آمل در حد مرگ و زندگي بود اگر آنها نتيجه را واگذار مي‌کردند وضعيت صعودشان به پلي‌اف سخت‌تر مي‌شد و مجبور به برد بودند.
وي تصريح کرد: هر 2 تيم کاله آمل و پيکان در اين بازي بسيار عالي ظاهر شدند اما برخي نقاط ضعف کوچک تيم ما باعث شد تا نتوانيم حريف را شکست دهيم.
وي ضمن ابراز رضايت از عملکرد شاگردانش با وجود واگذاري نتيجه بازي اظهار داشت: سالهاست که در واليبال فعاليت حرفه‌اي دارم اما تا کنون هيچ کس نشنيده که پيمان اکبري نسبت به قضاوت اعتراض داشته و با مصاحبه‌هاي خود اين مساله را به گوش مسئولان برسانند من هميشه حامي و پشتيبان داوران واليبال ايران هستم اما در بازي شب گذشته به وضوح شاهد بوديم که داور در چهار الي پنج مورد به اشتباه قضاوت کرد.
وي خاطر نشان کرد: من هم قبول دارم که اشتباه در داوري امري طبيعي است داوران هم مثل مربيان و بازيکنان حق اشتباه دارند اما چرا فقط اين اشتباهات در مقابل تيم ما صورت گرفت.
وي گفت: با وجود آنکه در بازي ما مقابل کاله آمل داوران خط خوب پرچم زدند اما سر داوران به ا شتباه سوت مي‌زد و اين موضوع به ضرر ما تمام شد من با وجود احترام خاصي که براي جامعه داوري قائل هستم اما باز هم مي‌گويم که براي بازي‌هاي حساس و سنگين قضاوت کنندگان بايد با دقت بيشتري رفتار کنند.
پيمان اکبري يادآور شد: متاسفانه در ديدار شب گذشته در مقطعي از بازي تماشاگران اقدام به فحاشي و استفاده از الفاظ رکيک کردند به نظر من اگر هواداران حاضر در سالن به يک بازيکن و يا داور توهين مي‌کنند اين امر به منزله آن است که آنها به جامعه و خانواده بزرگ واليبال توهين کرده‌اند.
وي گفت: مگر خانواده بازيکنان چه گناهي مرتکب شده‌اند که مستحق توهين هستند اين رفتار زشت تماشاگران آملي در حد بود که داور در ست سوم و پوئن برابر 15 از سکو پايين آمد تا ناظران نسبت به ايجاد آرامش در سالن اقدام کردند.
سرمربي تيم واليبال پيکان تصريح کرد: چرا در يک بازي واليباليست‌هاي تيم ميزبان پس از گرفتن يک پوئن اجازه داشتند که به هر نحوي شادي خود را ابراز کنند اما بازيکنان تيم ميهمان اين اجازه را ندارند.
اکبري گفت: من اين صحبت را که برخي مي‌گويند بازيکنان باعث تحريک تماشاگران مي‌شوند را به هيچ عنوان قبول ندارم زيرا اگر قرار است حرکات شادي بعد از هر پوئن در ورزش وجود داشته باشد اين مقوله بايد براي هر 2 تيم صدق مي‌کند نه آنکه فقط ميزبان اجازه کري خواني داشته باشد توهين‌هاي تماشاگران و هوادران آملي از روز قبل مسابقه آغاز و تا روز برگزاري بازي ادامه داشت به طوري که اعضاي کادر فني و مسئولان باشگاه طي تماس‌هايي به خاطر حرکات ناپسند آنها از ما عذرخواهي کردند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار