دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به هیاتهای فوتبال استانها و باشگاههای فوتبال ساحلی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به هیاتهای فوتبال استانها و باشگاههای فوتبال از آنها خواست تا با توجه به اینکه  یکی از سیاستهای فدراسیون، توسعه هرچه بیشتر رشته فوتبال ساحلی در کشور می باشد، باشگاه ها با رعایت نکات زیر به توسعه استانداردهای معتبر بین المللی برای ارتقاء این رشته در کشور اقدام کنند.

1. کلیه باشگاههای شرکت کننده در مسابقات کشوری می بایست دارای پروانه تاسیس و مجوز فعالیت رسمی از اداره کل ورزش و جوانان استان ذیربط و مدارک مستند از اداره ثبت شرکتها مبنی بر ثبت باشگاه و ارائه مدارک مستند جهت حضور در مسابقات فصل 93-92 به کمیته فوتبال ساحلی باشند.

2.  در صورتیکه باشگاههای شرکت کننده در مسابقات دارای تیم لیگ برتر فوتبال باشند بند 1 در هنگام اخذ مدارک مورد نیاز نخواهد بود.

3. ارائه مدارک مستند مبنی بر مالکیت زمین اختصاصی یا استیجاری استاندارد  برای انجام تمرینات و مسابقات فصل مربوطه که به تائید هیات فوتبال استان مربوطه و فدراسیون فوتبال رسیده باشد . ضمناً کلیه نواقص ورزشگاههای فوتبال ساحلی می بایست طبق استانداردهایی که از سوی این کمیته اعلام شده بود تا قبل از شروع فصل مسابقاتی 93 -92 رفع گردد، در غیر اینصورت پس از بازدید نماینده  فدراسیون از برگزاری مسابقه در آن ورزشگاه ممانعت بعمل خواهد آمد./زر
برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، نبی ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار