مسئول ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 از برگزاری مانور ایمنی در حریق در سطح منطقه خبر داد.

خسروانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر افزود: مانور ایمنی و حریق با هدف افزایش سطح آگاهی و آمادگی شهروندان و به منظور مقابله با موقعیت های بحرانی طبق سناریوی از پیش تعیین شده توسط اعضا و کارگروه مدیریت بحران در بیمارستان مهر برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مانور کارکنان و شهروندان به تمرین مواردی از جمله پناه گیری صحیح، نحوه تخلیه امن اضطراری، امداد و نجات مصدومان احتمالی حادثه، چگونگی اطفای حریق و شناخت نقاط بحران زدای محل کار خود می پردازند.

خسروانی در ادامه اظهار داشت: داوطلبان واکنش اضطراری محله نیز در ساعات اولیه وقوع بحران در محل حادثه جهت تخلیه ساکنین و ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان و بازماندگان احتمالی حضور می یابند.

وی در ادامه عنوان داشت: این مانور با حضور کارشناسان آموزش ستاد بحران، مسئولان بیمارستان مهر، آتش نشانی و همچنین فرمانده هان گروه های دوام در محل وقوع مانور برگزار می شود.

خسروانی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف سازمان مدیریت بحران شهر تهران مقابله با حوادث غیر مترقبه و حداکثر استفاده از منابع در کوتاه ترین زمان ممکن است و همچنین ایجاد سیستم فرماندهی واحد به منظور کنترل حفظ نظم و هدایت صحیح نیروها در اجرای عملیات مقابله با اکیپ های ناشی از حادثه است که اجرای مانور روش مناسبی جهت تمرین فعالیت های ستادی و عملیاتی مقابله با حادثه است./ف

برچسب ها: ستاد ، بحران ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار