اعضای تیم استقلال با حواشی بسیار زیادی روبرو هستند و در این میان برخی اعضای سابق تیم در این خصوص مشکلاتی را ایجاد کردند که باشگاه استقلال راضی به این اقدامات نیست. آخرین اخبار استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اعضای تیم استقلال در خصوص انتقاد برخی اعضای قدیمی تیم و شرایطی که پیشکسوتان در این تیم ایجاد کردند با مشکلاتی روبرو شدند که معتقدند دخالت در امور مربوط به تیم محسوب می شود زیرا انتقاد از استقلال در این برهه از زمان که تیم استقلال در صدر جدول حضور دارد مناسب نیست و این موضوع در کار آبی ها تاثیر گذار است زیرا اعضای این تیم را دچار مشکلاتی جدی می کند زیرا اعضای این تیم معتقدند تذکر پیشکسوتان تیم استقلال با توجه به شرایط این تیم را دچار مشکلاتی جدی مي کند که در عملکرد اعضای این تیم تاثیر گذار است.

شایان ذکر است، استقلال با مشکلاتی از جانب چند عضو قدیمی این تیم روبروست که عاملی است برای برهم خوردن تیم. زیرا اعضای تیم استقلال اعتقاد دارند که برخی افراد خارج از تیم با آبی ها مشکل دارند و نمی خواهند این تیم به نتایج قابل توجهی دست یابد و بتواند به اهدافش در استقلال برسد و عنوان قهرمانی را کسب کرده و بدست بیاورد.

شایان ذکر است باشگاه استقلال در این خصوص اخطار لازم را به صورت رسمی به پیشکسوتان اعلام کرده است زیرا مسئولین معتقدند که قدیمی های تیم باید در جهت حمایت از باشگاه استقلال برآیند و در این مورد استقلالی ها را تحت حمایت قرار دهند.

گفتنی است این اتفاق رخ نداده است و آبی ها از قدیمی های تیم دلخور و ناراحت هستند و معتقدند که آن ها با این شرایط تیم را دچار مشکلات جدی می کنند و نه تنها یاری نمی رسانند بلکه اوضاع را به ضرر این تیم پیش می برند که مورد تایید اعضای تیم استقلال نیست زیرا آن ها قصد دارند که با آرامش و بدون حاشیه پیش بروند.

** اعتراض چند بازیکن؛ طلبکاران آرامش ما را گرفتند

اعضای تیم استقلال در خصوص مسائل و مشکلات با شرایط خاص روبرو شدند و این موضوع در تیم ایجاد دردسر و مشکلات جدی کرده است زیرا اعضای این تیم مدعی شدند که نمی توانند با این شرایط پیش بروند و سعی دارند که این مشکلات را هر چه سریعتر حل و فصل کنند اما در این خصوص مشکلات اعضا همچنان ادامه دار است.

چند بازیکن تیم استقلال به این موضوع به صورت جدی معترض شدند و مدعی هستند که استقلال در این خصوص دچار مسائلی جدی است که باید به آن ها رسیدگی شود زیرا در این صورت مشکلات استقلال عاملی است که اعضای این تیم با شرایط ویژه روبرو شده و بازیکنان دچار مشکلات جدی روحی شدند.

گفتنی است، بازیکنان استقلال مدعی شدند که طلبکاران مشکلات این نفرات را زياد کرده اند، زیرا اعضای این تیم آرامش کافی برای حضور در تمرینات و ترکیب استقلال ندارند، از طرفی از سوی این نفرات اعلام شده است که بازیکنان مدعی شدند، مشکلات بوجود آمده توسط طلب کاران باعث شده که آرامش آنها به صورت جدی تحت تاثیر قرار بگیرد و اعضای این تیم با حضور این طلب کاران آرامش لازم را برای همراهی این تیم ندارند.

** منشور اخلاقی پیگیر پرونده عمران زاده

حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال در مورد مسائل حاشیه ای و حرف و حدیث های ایجاد شده دچار مشکلات جدی شدند و در این خصوص به خواسته خود نرسیدند زیرا مدافع استقلال مدعی است که در مورد رختکن دچار مشکل شده است و حفظ حرمت تیم وی را با برخی درگیر کرده است.

بر اساس این گزارش: اعضای تیم استقلال در این مورد مدعی هستند که حنیف عمران زاده باید عذرخواهی کند و از طرفی تلاش آبی در این خصوص ایده آل نیست زیرا اعلام شده است که این موضوع از سوی برخی افراد در فدراسیون قابل بررسی است و مسئولین در حال بررسی این شرایط هستند تا بتوانند این مشکل را حل و فصل کنند.

شایان ذکر است: اعلام شده این موضوع توسط مسئولین در منشور اخلاقی مورد بررسی قرار گرفته است و اعلام شده که این پرونده در کمیته فوق مورد ارزیابی قرار می گیرد زیرا شرایط برای آبی ها طوری است که به محرومیت بازیکن راضی نیستند اما مشکلات در این تیم طوری است که حتی در خصوص یک بازیکن تیم و اقدامي که انجام داده است قرار شده که کمیته منشور اخلاقی موضوع را پیگیری کرده و نتایج لازم را اعلام کند.

اعلام شده است که علی پور قصد دارد در این خصوص اقداماتی را انجام دهد و حتی در این مورد، شرایط به گونه ای است که استقلالی ها اعتراض کرده و خواستار این شدند که مسئولین در کمیته منشور اخلاقی اقداماتی را در این خصوص انجام ندهند.

** خبرنگاران محدود شدند

اعضای تیم استقلال در مورد حواشی ایجاد شده در تیم دچار مشکلاتی جدی هستند و در این خصوص مسئولین و مربیان تیم اعلام کردند که مسئولین باید مانع از حضور رسانه ها در جریان تمرینات این تیم شوند زیرا این موضوع برای آبی ها حاشیه ساز است و استقلال را دچار مشکلات جدی می کند.

اعلام شده است که از این پس استقلال یک روز در هفته شاهد حضور رسانه ها در تمرینات این تیم است زیرا در غیر این صورت نمی تواند شرایط را تحت کنترل خود داشته باشد.

اعضای تیم استقلال در این مورد با حواشی بسیار زیادی روبرو هستند و مربیان مدعی شدند که این موضوع با عدم حضور افرادی به جز اعضای این تیم درجریان تمرینات قابل حل و فصل شده است زیرا در غیر این صورت کنترل تیم و حواشی ایجاد شده سخت می شود.

شایان ذکر است: خبرنگاران تنها می توانند برای پوشش اخبار استقلال یک روز در هفته به کمپ حجازی رفته و اعضای این تیم را همراهی کنند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار