رئیس اداره تربیت بدنی حوزه معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 6 از برپایی 74 ایستگاه تندرستی ویژه شهروندان منطقه در فصل زمستان داد.

نیکفرد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود؛ اداره تربیت بدنی منطقه با همکاری نواحی 6 گانه و محله های 18 گانه برنامه های مختلفی را در این فصل برگزار می کند .

وی با اشاره به اهداف این برنامه ها تصریح کرد؛ این برنامه ها جهت تشویق و ترغیب شهروندان منطقه به ورزش و تقویت روحیه و سلامت جسم و روح تا پایان سال جاری به صورت مستمر برگزار می شود.

نیکفرد در ادامه اظهار داشت: در این راستا با برنامه ریزی های انجام شده 74 ایستگاه تندرستی ویژه شهروندان در پارک ها،  و مدارس و سالن های ورزش منطقه برپا شده است.

وی در ادامه عنوان داشت: همچنین برگزاری 17 کارگاه مختلف جسم و روان، تغذیه و ورزش، رشد و یادگیری حرکتی و برپایی تورهای تفریحی و ورزشی به مکان هایی چون توچال، دارآباد، بهشت مادران ، چیتگر و پردیسان از دیگر برنامه هایی است که به صورت رایگان برای بانوان منطقه تدارک دیده شده است.

نیکفرد در ادامه با اشاره به برپایی 4 ایستگاه زنگ ورزش بیان کرد؛ این ایستگاه ها شامل ایستگاه های آمادگی جسمانی، دومیدانی و بدمینتون است.

نیکفرد خاطر نشان کرد: همچنین مسابقه های جام فجر، همایش زورخانه ای ، جشنواره شکوه، انقلاب و ایستگاه های تندرستی ویژه ورزشکاران منطقه برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به اداره تربیت بدنی مراجعه و یا با شماره تلفن های 88993524-28 تماس حاصل نمایند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار