اردوی تیم ملی والیبال بانوان در استان مرکزی و شهر اراک در حال برگزاری است.

پروانه شریف زاده،مربی تیم والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آن که سال آینده مسابقات حساس و سنگین قهرمانی زنان آسیا را در پیش داریم طبق هماهنگی مسئولان فدراسیون والیبال هم اکنون برنامه های آماده سازی اعضای تیم ملی را آغاز کرده ایم.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در این اردوی تدارکاتی تیم ملی که در 2 مرحله سه و چهار روزه برگزار شد بازیکنانی که از سوی کارشناسان و ناظران کمیته بانوان فدراسیون والیبال در طول مسابقات لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی کشوری رده سنی امیدها انتخاب شده بودند به اراک آمده اند.

وی گفت: در حال حاضر تمرینات با حضور 14 نفر دنبال می شود البته این امر در حالی است که برخی از دعوت شدگان به خاطر شرایط تحصیلی و همچین وضعیت نامساعد جوی نتوانستند در اراک حضور پیدا کنند.

وی گفت: ما برنامه تمرینی خاصی را برای این مرحله از اردوی تدارکاتی در نظر نگرفته ایم بلکه می خواهیم از میان حاضران کار استعداد یابی را انجام داده و بهترین ها را برای تمرینات اصلی انتخاب کنیم به طوری که می توان از این اردوها به نام تست گیری هم یاد کرد.

وی اظهار داشت: ما در این اردوهای تدارکاتی از نظر نیروی بدنی و فیزیکی و همچنین مهارت های فردی بازيکنان را مورد آنالیز قرار می دهیم  و از این طریق می خواهیم تا از سال 1392 اردوهای تدارکاتی تیم ملی با قدرت هر چه تمام و بدون مشکل خاص دنبال شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون والیبال بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان جایگاه هشتم قاره آسیا قرار گرفته است در سال 1392 هم ما مسابقات قهرمانی زنان قاره کهن را در پیش داریم در صورتی که تیم ملی بتواند برنامه های خود را خوبی دنبال کند به طور قطع جایگاهمان در جدول رده بندی آسیا ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص امکانات شهرستان اراک گفت: خوشبختانه مسئولان این شهر تمام امکانات و نیازهایمان را تاکنون در اختیار ما قرار داده اند و مشکل خاصی در این خصوص نداریم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار