نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در همایش مجمع بسیج استان چهارمحال و بختیاری گفت: همراهی با ولایت، مدیریت قوی و ارزشی بودن کاندیدا، ملاک انتخاب مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی در جمع نخبگان و هادیان سیاسی بسیج استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: خداوند به خاطر همراهی مردم با ولایت، 5 امتیاز به این ملت داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پیروزی و فرو ریختن سلطه 2500 ساله، عزت، امنیت، حاکمیت و اسوه و الگوی دیگر کشورها در دنیا شدن، پنج امتیازی است که خدا به ملت ما داده است.

وی ادامه داد: این قانون خداست که اگر ملتی بخواهد قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح کند باید ایستادگی کند.

حجت الاسلام سعیدی اظهار داشت: امروز دشمن در صدد شکستن استقامت ملت از راه تحریم اقتصادی می باشد.
وی، با مقایسه پیامدهای ایستادگی در برابر استکبار و پیامدهای تسلیم گفت: اگر ملت تسلیم شود؛ شکست بزرگترین جبهه تقابل با استکبار رقم می خورد و تزلزل و تغییر در حاکمیت دینی پدید می آید که بعد از 1500سال یک حکومتی بر مبنای گفتمان نبوی و علوی شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: هدر دادن همه مبارزات و خون شهداء، سرکوب همه جنبش ها در سراسر دنیا، حاکمیت مطلق نظام سلطه، تسلط رژیم صهیونیستی بر خاورمیانه از نیل تا فرات و دست برداشتن از همه ارزش ها و نقاط استراتژیک از پیامدهای تسلیم در برابر استکبار است.

حجت الاسلام سعیدی پیامدهای استقامت را نیز برشمرد و گفت: صرفه جویی، پیروزی در بزرگ‏ترین آزمون الهی در مقابله با جهان کفر، تداوم حرکت بیداری اسلامی، حفظ محوریت کانون مقاومت که ایران است، پیشگیری از سقوط بزرگ ترین حکومت دینی، تسریع در حکومت جهانی اسلام و جلوگیری از حاکمیت مطلق جهان سلطه از پیامدهای ایستادگی و استقامت در برابر استکبار و تحمل فشارهای ناشی از تحریم می باشد.

وی در پاسخ به سؤالات حاضرین پیرامون جریان های فعال در راستای انتخابات آینده نیز اظهار داشت: چهار جریان اصلاح طلب، حامیان دولت، کارگزاران و اصولگرایان برای انتخابات آینده فعال هستند.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه گفت: اصولگرایان در قامت یک فرد و دو فرد قابل تعریف نیستند بلکه اصولگرایی یک منطق با پشتوانه غنی فکری است و یک پدید ه ارزشمند است که حفظ آن لازم است.

وی، مشخصات رئیس جمهور ایده آل را همراهی با ولایت، مدیریت سطح بالا و ارزشی بودن دانست و با اشاره به نظرسنجی‏های مردمی به عمل آمده افزود: کاندیدایی مورد قبول مردم ولایتمدار ایران اسلامی است که منویات رهبری را فصل الخطاب بداند، مدیریت قوی برای به حرکت درآوردن هزاران پروژه کشور داشته باشد، برای حمایت از مستضعفان قوی باشد و آگاه به مسایل روز و رویدادهای منطقه ای و بین المللی باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان وضعیت کشور، تبیین معیارهای رئیس جمهور آینده برای پرهیز از هرگونه افراط و تفریط را از وظایف نخبگان و هادیان بسیج برشمرد.

حجت الاسلام سعیدی در پاسخ به سؤال دیگری پیرامون وضعیت سوریه گفت: خطر فروپاشی نظامی سوریه منتفی است زیرا مخالفان نظام این کشور، از جمله؛ آمریکا، ترکیه و کشورهای عربی تمام تلاش و توان خود را بکار گرفتند تا نظام سوریه را ساقط کنند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.