در هفتمین روز از دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور پنجمین نمایشگاه جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر خراسان‌جنوبی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر خراسان‌جنوبی اظهار داشت: این نمایشگاه متشکل از آثاری است که در رشته‌های مختلف در تهران جمع‌آوری شده و در بین تمام مراکز استان‌ها تقسیم شده است.

محمد مطهری‌فر تصریح کرد: آثاری که از خراسان جنوبی به تهران فرستاده شده از نظر کیفی از دو سال گذشته بهتر بوده و امید است از نظر کمی در سال‌های آتی پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه تبادل زبان هنر در ارتباط با تصویرسازی و کاریکاتور زبان گویایی است، افزود: نگاه به هنر تصویرسازی و کاریکاتور نگاه بین‌المللی است و می‌توان گفت مجموع آثار رضایت‌بخش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مجموع آثار نمایشگاه 37 اثر است، متذکر شد: از این تعداد 9 اثر در غالب پوستر، پنج اثر در غالب تصویرسازی،11 اثر کاریکاتور و 12 اثر در غالب عکس به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه از 18 بهمن‌ماه جاری تا 26 بهمن‌ماه دایر و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 12- 9 وعصر ازساعت 20 – 16:30 این نمایشگاه دیدن کنند./س

برچسب ها: نمایشگاه ، هنرهای ، تجسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.