کارشناس ارشد تاریخ ایران گفت: در حالی که ایران با رهبرانی سرسپرده قبل از انقلاب همواره در حال رنج بود، امروز الگوی رهبری در جهان از کشور ما برداشته می‏شود.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، علی باقری ‌در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شاهرود که با حضور دانش‌آموزان در گلزار مطهر شهدای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهدا به ما عزت و افتخار دادند و ما باید برخود وظیفه دانسته و راهشان را با تمام قوا ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: ما برای حفظ انقلاب و مبارزه با دشمنان ده‌ها هزار شهید جانباز و آزاده تقدیم کرده‌ایم و آنها همه برای این بود که می‌خواستیم روی پای خود بایستیم و زیر بار حرف زور نرویم.

کارشناس ارشد تاریخ ایران افزود: شهدا درس عزت، ایستادگی مردانگی و افتخار به ما داده‌اند و ما باید برای حفط این ارزش‌ها تمام تلاش خود را انجام دهیم و از همین جا با آنها پیمان ببندیم تا آخرین نفس حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باشیم.

دستاوردهای انقلاب جهان را تحت تاثیر قرار داده است

کارشناس ارشد تاریخ ایران با اشاره به دستاوردهای مختلف ایران اسلامی اظهار داشت: شما در اخبار دستاوردهای مختلف ما را می‌توانید رصد کنید؛ از پرتاب و ساخت ماهواره و ایستگاه تا ساخت انواع سلاح‌های نظامی و جنگنده و فناوری‌های نوین در رشته‌های مختلف علمی همه گواه افتخار و عزت ما در جهان است.

باقری با اشاره به رهبری مدبرانه و حکیمانه ولایت فقیه در جامعه گفت: ما در قبل از انقلاب از رهبران بی‌کفایت، عاجز، سرسپرده غرب و دنیاطلب رنج می‏بردیم، اما اکنون رهبرانی داریم که الگوی رهبری در جهان هستند و حتی دشمنان ما نیز نام آنها را به احترام می‌برند.

وی خطاب به دانش‏آموزان بیان داشت: شما آینده‌سازان انقلاب و اسلام هستید و باید بدانید که بار سنگین ساخت و پیشرفت این انقلاب و اسلام به دوش شماست و باید قدردان انقلاب و اسلام باشید.

کارشناس ارشد تاریخ ایران خاطرنشان کرد: اگر اکنون در امنیت و راحتی و آسایش هستید، از رشادت این مردان بزرگی است که اکنون برای دیدار با آنها آمده‌اید و تلاش کنید راه آنان را ادامه دهید.
برچسب ها: الگو ، رهبران ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.