تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا 2015 از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف لبنان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل 5 بر صفر پیروز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا 2015 از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف لبنان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل 5 بر صفر پیروز شد.

**جواد نکونام: بايد لابي بين المللي داشته باشيم
 
کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: بايد در فوتبال بين المللي رابطه هاي زيادي داشته باشيم تا حق مان را بگيريم.
 
جواد نکونام افزود: تباني عرب ها هميشه وجود داشته است. در سال2002 بحرين وعربستان و حالا لبنان و قطر. ما به اين چيزها عادت کردهايم.
 
نکونام در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالی ام بعد از گل به این دلیل بود که توانستیم از لبنان انتقام خوبی بگیریم.
 
 
**اشکان دژاگه :رفتن به جام جهاني راحت است
 
بازيکن تيم ملي ايران گفت: اين گونه بازي کردن راحت  به جام جهاني خواهيم رفت.
 
دژاگه در مورد بازی امروز مقابل لبنان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: خوشحالم امروز دوباره قدرت واقعی ایران را نشان دادیم. تیم ملی خوب بازی کرد و سطح بالای فوتبال ایران را به حریفان نشان دادیم. با اين گونه خوب بازي کردن راحت به جام جهاني خواهيم رفت.
 
 
**علیرضا حقیقی: مهم برتري بود که به اين مسئله ريسيديم
 
دروازه بان تيم ملي فوتبال گفت: پيروزي تيم ملي مهمتر از بازي کردن من یا هر کس دیگری است. این نظر سرمربی تیم ملی است که چه بازيکني در ترکيب باشد بازیکنان کار خود را انجام می‌دهد و کادر فنی در این مورد نظر خود را خواهد داد.
 
رضا قوچان‌نژاد: خوشحالم که در این بازی توانستم اولين گلم بزنم قشنگ و زیبا بازی کرديم نشان داديم  که مي توانيم مثل اين بازي در آينده ظاهر شويم همه بچه‌ها مثل امروز عملکرد خوبی داشته باشند.
 
مسعود شجاعي: در این مورد باید سرمربی تیم نظر بدهد، خوشحال بودم که توانستیم در این بازی به برتری دست یابیم. سعی می‌کنم که در بازی‌های آینده هم عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به برتری دست یابیم.

سيد جلال حسيني:اجازه تقلب به لبناني ها نداديم

انگيزه بالاي براي  بازي لبنان داشتيم و اجازه  هر گونه تقلبي مانند وقت کشي را به لبناني ها نداديم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار