بازی و نقش آفرینی در کنار استاد " محمود پاک نیت" را بزرگ ترین شانس زندگی ام می دانم.

آزاده شمس بازیگر نقش " بدری" در مجموعه" خاطرات مرد ناتمام" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: شانس داشتم که دوباره در پروژه ای برای " صادق کرمیار" که " خاطرات مرد ناتمام" باشد بازی کنم. 




وی با اشاره به نقش "بدری" تصریح کرد: ایفای نقش " بدری" برای من جذاب بود چون در دهه 20 خانم ها خیلی از خانه بیرون نیامده و من به عنوان یک زن فعال در جامعه این نقش را دوست دارم. 
ایفاگر نقش " بدری" ادامه داد: وجود شرایط فوق و محدودیت حضور بانوان در جامعه،کار و ایفای نقش مرا دشوار می کرد. 



شمس افزود: بنا به دلایل فوق نیاز به کسب اطلاعات داشتم و " کرمیار" روزنامه های اطلاعات سال های 1320 را در اختیار من گذاشت تا با فضای آن دوران آشنا شوم. 
همسر " کریم دورچه ای" با اشاره به گرفتن حق زنان از مردان ابزار داشت: " بدری " می خواهد از حق زن ها دفاع کند ولی ضد مرد نبوده و به همین دلیل در هر مکانی پا گرفتن رشته صحبت به گفتگو درباره حقوق زنان می پردازد. 


ایفاگر نقش " بدری" در خصوص بخش های طنز اضافه شده به کاراکتر او گفت: به دلیل جدیت نقش نویسنده کمی طنز را چاشنی آن کرد تا مخاطب با " بدری" بیشتر همراه شود. 
شمس در خصوص تفاوت فیلمنامه این سریال، اظهار داشت: تفاوت اصلی در ثابت بودن لوکیشن که خانه " میرزا رکن الدین عطار" است بوده چرا که آن جا پایگاهی برای حل مشکلات و جمع شدن فامیل دور هم خواهد بود.
 وي با اشاره به جامعه فعلی و رفتار مردم با یکدیگر گفت: امروز مردم به هر دلیلی از یکدیگر فاصله گرفته اند و من معتقدم با وجود نغمه مشکلات وجود ریش سفیدان و افراد با تجربه در زندگی هر کسی لازم است. 
این بازیگر که خود از نسلی جوان بوده، گفت:من خودم آدمی هستم که همیشه می خواستم روی پای خود بایستم و خانواده را وارد دغدغه های خود نکنم، به عنوان نسل جوان حضور بزرگان و گفتگو با آنان را نیاز خود می بینیم.




 شمس تصریح کرد: معتقدم ، گوش دادن به صحبت های بزرگان از بار روانی مشکلات جوانان کم می کند. 
وی در خصوص بازی در کنار بزرگان مجموعه " خاطرات مرد ناتمام" افزود: ایفای نقش کنار " محمود پاک نیت" را شانس بزرگی در زندگی می کنم و باید بگویم که او در صحنه بازی از آرامش خاصی برخوردار است. 
بازیگر نقش " بدری" خاطر نشان کرد: کار از فضای صمیمانه ای برخوردار بود و خوشحالم که مدت 6 ماه با این تیم همراه شوم. 
گفتنی است ؛ آزاده شمس در مجموعه های " قلب یخی، " کیمیا گر" به کارگردانی محمد رضا ورزی، در فیلم تلویزیونی " دست عشق" به کارگردانی گ نادر مقدس" در ارتباط خانوادگی در مقام دختر کوچک علی نصیریان و در فیلم سینمایی " پنهان و بسیاری از آثار دیگر به ایفای نقش پرداخته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار