رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: از آن جایی که مدت کمی است ریاست فدراسیون دوچرخه سواری کشور را برعهده گرفته ام، صلاح ندانستم کاندیدای ریاست کمیته پیست دوچرخه سواری آسیا شوم.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: کاندیدای رئیس آسیا توسط اعضای روسای فدراسیون های کشورهای آسیایی انتخاب می شود و این جلسه در زمان مسابقات قهرمانی آسیایی در هر کشور میزبان هر 4 سال یکبار برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: برای کاندید شدن سمت رئیس کمیته پیست آسیا نیازی به زمان و لابی های زیادی می باشد ولی در آینده حداقل امکان رای آوری بیشتر خواهد شد و باید در بین تمام بازیهای آسیایی و با وجود آوردن ارتباطات با روسای فدراسیونهای کشورهای آسیایی آنها را در جریان پیشرفت ها و درخشش این فدراسیون در رکابزنان بگذاریم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد ارزیابی تیم های ملی بیان کرد: دوچرخه سواران دعوتی به اردو برای راهیابی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور هندوستان در پی یک سری تستهای مشخص در حوزه های مختلف توسط مربیان تیمها گرفته شد و در انتها رکابزنان شاخص مشخص شدند و داخل اردو در حال انجام تمرینات خود می باشند.

قمری خاطرنشان کرد: برای مسابقات قهرمان آسیا در هندوستان، امسال تعداد 30 رکابزن ( در رده های سنی بزرگسالان، جوانان، امید در بخش آقایان ) و ( در بخش خانمها در رده های سنی بزرگسالان و جوانان ) شرکت خواهند کرد، که در حال حاضر اردوها در 3 مکانهای مختلف در جزیره کیش که دوچرخه سواران سرعتی که حدود 8 رکابزن بزرگسال و جوانان اردوی ماده استقامت در علویه برای حضور در مسابقات تور لانکاوی اردوی نیمه استقامت در پیست مجموعه ورزشی آزادی در حال پیگیری می باشند./مح
برچسب ها: کاندید ، توری ، ریاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار