رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز از اجراي طرح زوج و فرد تردد خودروها از اول اسفند ماه سال جاري تا پايان اين ماه در کرج خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس ، سرهنگ «حبيب الله کمالوند»  با اعلام اين خبرگفت: طرح مذکور از اول اسفند ماه سال جاري تا پايان اسفندماه در کرج اجرا مي‌شود.
وي افزود: دراين طرح همه خودرو ها به جز خودرو خبرنگاران، امداد، سرويس مدارس و اورژانس، از ساعت شش و نيم صبح تا هشت ونيم شب اجازه تردد در نقاط پر ترافيک را ندارند. 
سرهنگ کمالوند ضمن درخواست از شهروندان در خصوص رعايت ضوابط ورود به محدوده طرح ترافيک اظهار داشت : در صورت ورود غير مجاز خودروها به محدوده طرح ترافيک مبلغ 40 هزار تومان جريمه براي رانندگان متخلف در نظر گرفته خواهد شد. 
کمالوند خاطرنشان کرد: اين طرح در ساعات اعلام شده در محدوده هاي ذيل اجرا خواهد شد : 
1- تقاطع طالقاني 
2- حد فاصل ميدان سپاه از غرب تا پل شورا 
3- ازميدان آزادگان تا تقاطع غير همسطح هفت تير 
4- حد فاصل ميدان سپاه تا ميدان جمهوري اسلامي 
5- خيابان مطهري تا پل شهداي روحاني
6- بلوار کاج ،سه راهي نهضت و ميدان قدس
7- حد فاصل ميدان توحيد ، والفجر و سپاه 
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز در پايان با اشاره به اينکه اجراي اين طرح باعث روان سازي ترافيک، صرفه جويي در وقت شهروندان و جلوگيري از آلودگي هوا مي‌شود، از تمامي شهروندان خواست تا در اجرايي شدن اين طرح با پليس راهنمايي و رانندگي همکاري کنند.
گفتني است ، در اجراي اين طرح در 9 نقطه گشت خودرويي پليس راهور و در 24 نقطه گشت پياده پليس راهور کنترل ورود خودروها به محدوده طرح را  بر عهده دارند ./ف
 
 
 
برچسب ها: طرح ، زوج ، فرد ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
فکر نمی کنید این طرح با این وسعت ساعت اختلال در کار شهروندان ایجاد می کند .
آخرین اخبار