یک زن و شوهر با مشارکت یکدیگر داماد خود را در خانه خودشان به قتل رساندند.


 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : پرونده یک زن و شوهر به نامهای اعظم و وحید که متهم اند به مشارکت در قتل عمد مردی به نام سعید 30 ساله در سال گذشته جهت بررسی و صدور حکم در اختیار قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان قرار گرفت.

نماینده دادستان کیفر خواست را به این شرح قرائت کرد: وحید و اعظم که با یکدیگر زن و شوهرند با مشارکت یکدیگر بنابر اعتراف خود و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر مرگ مقتول توسط اصابت جسم سخت بر سر و ضربات جسم برنده به بدن و شاهدان موجود و کارشناسایی صحنه قتل و همچنین گزارش مامور انتظامی مبنی بر وجود خون در حیاط، حمام و داخل فرقان متهم اند به قتل عمد سعید که با آنان نسبت داماد دارد.

وحید 50 ساله با تفهیم اتهام خود از سوی رئیس شعبه برای دفاع از خود به جایگاه آمد و اظهار داشت: که به دلیل سردرد در خانه خواب بوده که با صدای زنش و یک مرد دیگر از خواب می پرد و قتی دنبال صدا را می گیرد متوجه می شود که این صدا از داخل حمام که در حیاط واقع شده بود می آید.

پس از آمدن پشت درب حمام و باز کردن درب با مقتول درگیر شده و ضربات چاقویی نیز از وی خورده که پس از آن نیز مقتول که قصد فرار داشت با مقاومت همسرم روبه رو شده و اعظم نیز با چندین ضربه چاقو قصد از پای در آوردن سعید را داشت و هنگامی که مقتول مجدد به سمت حیاط بازگشت من از حرکت آن جلوگیری کردم و موجب شد سعید با فرقان برخورد کند و به زمین بیافتد.

لازم به ذکر است که اعظم در اظهارات خود در دادسرا این گونه شرح می دهد، من همیشه مورد آزار و اذیت سعید قرار می گرفتم چرا که شوهرم سالها عمرش را در زندان سپری کرده بود و وقتی آن روز سعید به خانه ما آمد با وی درگیر شدیم و وقتی او قصد فرار داشت من با جسمی برنده به بدنش ضربه زدم و شوهرم نیز با یک جسم سخت چندین ضربه به سرش زد و آن را که در فرقان افتاده بود به داخل حمام کشیدیم./ل

برچسب ها: مشارکت ، قتل ، داماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.