ملی پوش امید تنیس روی میز کشورمان گفت: پس از صعود به رقابتهای دسته برتر به دنبال نمایش خوب در این مسابقات هستم.

محمد علی رویین تن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص رقابتهای رده بندی دسته یک، بیان کرد: رقابتهای رده بندی دسته یک در سطح بسیار بالایی برگزار شد و یکی از اصلی ترین حریفان در این مسابقات محمد فرقدانی بود که سالهاست در دسته برتر بازی می کند اما این بار در دسته یک بود و قهرمان هم شد البته من وی را با نتیجه 3 بر یک شکست دادم.

وی در پاسخ به اینکه چرا در مقابل بازیکنانی مانند عبادی پور و ریزبند بازی خود را واگذار کرد در حالی که فرقدانی قدرتمند را با شکست بدرقه کرد گفت: در بازی تنیس روی میز هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، همه حریفان من بازیکنان خوبی بودند و نمی توان گفت هیچ کدام از آنها ضعیف تر از بقیه بود من در دور قبل رقابتهای رده بندی دسته یک اول شدم اما این بار عنوان سومی را تجربه کردم.

بازیکن جوان و خوش آتیه تنیس روی میز کشورمان حضورش در تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر در لیگ امسال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: من امسال با تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر قرار داد بسته ام که در بالا رفتن سطح بازی من بسیار موثر بوده است، در پتروشیمی بندر امام ما تمرینات خوبی را در کنار بهترین های تنیس روی میز ایران مثل محمدرضا اخلاق پسند و مهران احدی داریم و این بسیار خوب است.

وی افزود: در رقابتهای رده بندی دسته برتر نمی توانم پیش بینی کنم که چه نتیجه ای خواهم گرفت اما همه تلاش من این است که نیایش خوبی را از خود ره نمایش بگذارم.

رویین تن درباره بازی این هفته تیم پتروشیمی بندر امام مقابل پتروشیمی نوری استان بوشهر اظهار داشت: پتروشیمی نوری تیم خوبی دارد اما در تیم ما ملی پوشان زیادی هستند و تمام تلاشمان را می کنیم تا پیروز از خانه آنها بیرون بیاییم.

لازم به ذکر است، محمد علی رویین تن یکی از موفق ترین و آینده دارترین جوانان تنیس روی میز ایران است که پله های پیشرفت را در جهت مطرح کردن خود در میان بزرگسالان طی کرده و این روزها به چهره ای تاثیر گذار در لیگ برتر نیز تبدیل شده است./مح

برچسب ها: محمد ، تن ، دسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار