محمد یزدان پناه گفت: با توجه به بارش برف خوب در پیست سپیدان میزبان بیش از 45 اسکی باز در لیگ شهرنشینان بوده ایم .

محمد یزدان پناه رئیس هیئت اسکی استان فارس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مسابقات قهرمانی لیگ شهرنشینان در مرحله اول به میزبانی استان فارس که در تقویم فدراسیون جهانی اسکی  ثبت شده است از روز 17 بهمن به مدت دو روز آغاز شد.

وی افزود: نماینده و ناظر فدراسیون جهانی نیز در این مسابقات حضور دارد و از نزدیک شاهد رقابت اسکی بازان می باشد.

وی تصریح کرد: خوش بختانه استقبال از لیگ اسکی شهرنشینان بسیار خوب بوده است و در این دو روز 10 تیم از استان های تهران، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان، خراسان رضوی و فارس و با حضور بیش از 45 اسکی باز در بخش آقایان شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: در روز اول مسابقات در تاریخ 17 بهمن ماه در رشته مارپیچ بزرگ رضا وفا از استان فارس به رتبه اول دست پیدا کرد احمد رضا زراعت پیشه از همین استان نیز به رتبه دوم دست پیدا کرد و همچنین محمد رضا برخورداری از تهران سوم شد در روز دوم نیز سه اسکی باز فارس در جمع برترین ها قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سطح کیفی مسابقات بسیار قابل قبول بود و حدود 10 تا12 نفر از ملی پوشان نیز در این رقابت ها حضور داشتند.

وی افزود: با وجود این که در جنوب کشور هستیم ولی بارش برف قابل قبول بود و میزبانی خوبی داشتیم.

وی بیان داشت:امیدواریم مسابقات لیگ اسکی شهرنشینان بتواند تاثیر مثبتی روی توسعه و پیشرفت اسکی در کشور داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ اسکی شهرنشینان با هدف استعداد یابی از غیر بومیان پیگیری می شود و امیدواریم بتوانیم پدیده های غیر بومی اسکی که تعدادشان کم نیست را شناسایی کنیم./آق

برچسب ها: برف ، اسکی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار