مدیرعامل شرکت دخانیات با بیان اینکه این شرکت بیش از 70 سال با مقوله صادرات بیگانه بوده گفت: باید با ارتقا کمی و کیفی تولید گام خود را برای ورود به بازارهای جهانی محکم برداریم.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران معصوم نجفیان در جمع کارکنان مجتمع گیلان و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد : تا کنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام  گرفته است اما این امر برای شرکت بزرگی مانند دخانیات کافی نیست و باید تلاش کنیم تا جایگاه این مجتمع و تولیدات آن بازارهای هدف منطقه را در اختیار خود قرار دهد .

وی با تاکید بر برتری کیفی محصولات تولیدی شرکت بر محصولات مشابه خارجی تصریح کرد : در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین گشته، باید شاهد یک تحول بزرگ صنعتی و اقتصادی در عرصه صنعت دخانیات باشیم، صنعتی که به جرات می توان گفت در کنار تمام ناملایمات یکی از موفقترین و کارآمد ترین صنایع کشور است .

نجفیان تصریح کرد : با همت و پشتکار کارکنان شریف شرکت دخانیات "شعار ما می توانیم " و رسیدن به بعد اجرایی آن " ما توانستیم " به یک نمایه زیبا معنوی و یک تلاش بسیار چشم گیری ایرانی اسلامی تبدیل شده است که انشاالله این روند موفقیتها در ابعاد وسیعتری اجرایی خواهد شد .

مدیرعامل دخانیات با بیان اینکه اقتدار حقیقی و ثبات اقتصادی در گرو توجه بیشتر به تولیدات داخلی و صادرات آن است تصریح کرد : اشتغال پایدار بر مبنای تولیدات صادرات محور به وجود می‎آید که باید تمرکز و سیاستهای اقتصادی شرکت دخانیات در کنار تامین نیاز داخل ، بر مبنای آن شکل گیرد در واقع تولیدات صادرات محور بهبود شاخص ها های کسب و کار و افزایش نرخ سرمایه گذاری با توجه به شرایط و ضرورت‌های کشوراست .

نجفیان تصریح کرد : رشد پایدار اقتصادی، تعامل سازنده و فعال با اقتصاد جهانی، رشد بهره‌وری عوامل تولید، رشد اشتغال مولد، توسعه صادرات و در نهایت پیشرفت و عدالت با عملیاتی شدن تولید ملی ، محقق خواهد شد زیرا در اقتصاد جهانی امروز، رقابت پذیری به یکی از مهمترین و عمده ترین شاخص‌های ارزیابی قوت و موفقیت بنگاه‌های اقتصادی و کشورها تبدیل شده است که شرکت دخانیات قطعا از این قاعده مستثنی نیست .

نجفیان تصریح کرد : تمام امور مربوط به گروه و پاداش کارکنان شرکت به صورت یک ساختار مشخص و یک فرایند ضابطه مند اجرایی خواهد شد تا به هر عنوانی حقی از کارگری ضایع نشود .

وی در خصوص کارگران فصلی شرکت  تصریح کرد : به پاس ارج نهادن به زحمات این تلاشگران تمام  کارگران فصلی دارای مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی با 11 ماه کارکرد در سال قراردادی خواهند شد .

وی تصریح کرد : آینده بازارهای منطقه از آن تولیدات شرکت دخانیات است و این امر برای نهایی شدن نیازمند همت و پشتکار و حمایت کارمندان است .
 
بر اساس این گزارش نجفیان همچنین از بخشهای مختلف تولیدی مجتمع دخانیات گیلان بازدید کرد./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار