تبریز/

تسریع در ایجاد امکانات زیرساختهادر مناطق زلزله زده ضروری است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از استاندار آذربایجان شرقی تلاش های انجام شده در بحث زلزله اخیر تسریع در ایجاد زیرساختهادر مناطق زلزله زده را موجب رونق و توسعه این مناطق برشمرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، عباس فلاح باباجان بااشاره به پتانسیل های بالقوه منطقه ارسباران و شهرستان اهر در حوزه های مختلف کشاورزی، معدن، گردشگری ایجاد زیرساختهای مناسب در بخشهای مختلف را برای توسعه و آبادانی منطقه ضروری برشمرد و بااشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری جهت استفاده از زلزله به عنوان سکوی پرش گفت: باید از این فرصت برای برنامه ریزی مناسب جهت توسعه منطقه بیش از پیش استفاده شود.

وی، همچنین از دیگر نیازها و خواسته های مردم مناطق روستایی را گازرسانی به روستاهای فاقد گاز برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تداوم برنامه های شرکتگاز در منطقه شاهد بهره مندی اهالی روستاهای مناطق مختلف شهرستان از نعمت گاز لوله کشی باشیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس به سخنان مقام معظم رهبری در مورد وحدت نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم و باید با سازوکار مناسب و پرهیز از سخنان تفرقه آمیز و وحدت شکن حول محور ولایت در تحکیم اهداف والای انقلاب اسلامی که ثمره هزاران شهید گلگون کفن می باشد تلاش مضاعف نمائیم.

وی، گفت: تفرقه افکنی در بین نیروهای انقلاب یکی از دسیسه های اصلی دشمن بوده و تلاش دارند با فرافکنی فاصله بین آنها را بیشتر نمایند.

فلاح باباجان گفت: باید با دور از هیاهو در زمینه سازی وحدت بین قوای مختلف تلاش کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس تأکید کرد: امروز دشمن با طرح اختلاف بین قومیتها و طایفه های مختلف از حربه اختلاف و جوسازی استفاده کند.

عباس فلاح باباجان در پایان راهپیمایی 22 بهمن را نماد وحدت و همدلی همه مردم ایران در تبعیت از ولایت ذکر کرد و برحضور آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی عظیم تأکید کرد. /س

برچسب ها: تسریع ، ایجاد ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.