یوسف روزگاری مربی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شهرستان مرزی پارس آباد، در اولین جشنواره كشوری قصه گویی و قصه خوانی قرآنی كه در شهرستان دامغان استان سمنان برگزار شد، موفق به كسب رتبه سوم شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / وی در بخش قصه خوانی این جشنواره معتبر ملی كه در روزهای 16 و 17 بهمن ماه جاری و با حضور هنرمندان 22استان كشور برگزار گردید، با اجرای خوب قصه 'اصحاب كهف'، توانست بعد از هنرمندان خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری در جایگاه سوم قرار گیرد.

از این هنرمند توانمند استان اردبیل با اهدای تندیس جشنواره، لوح سپاس و هشت میلیون ریال جایزه نقدی تجلیل شد.

در بخش قصه گویی نیز از 'سولماز صادق‏زاده ' از اردبیل با قصه 'قصه تمام نمی‏شود'، تقدیر شد.

از بین 100 اثر ارسال شده از 22 استان كشور به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآن كریم، 35 اثر به مرحله نهایی نخستین جشنواره ملی قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآن كریم راه یافته بود.

از استان اردبیل نیز چهار قصه گو و قصه خوان موفق به راهیابی به مرحله نهایی نخستین جشنواره سراسری قصه خوانی و قصه گویی قرآنی شده بودند.

نخستین جشنواره ملی قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآن كریم (روایت آیات) از سلسله جشنواره‏های قرآنی آیات به میزبانی استان و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان و دفتر توسعه و ترویج فعالیت‏های قرآنی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و با مشاركت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

یوسف روزگاری، امسال علاوه بر این، رتبه برتر سوگواره عاشورائیان استان های كرمان و قزوین و جشنواره قصه گویی استان اردبیل را كسب كرده اس/س

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، قصه ، خوانی ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.