اردبیل/

اصولگرایی رقیب هیچ گفتمانی نیست

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بفرموده مقام معظم رهبری كه ما نیز بر آن اعتقاد داریم، اصولگرایی رقیب هیچ گفتمانی نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ علیرضا زاكانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اردبیل افزود: مقام معظم رهبری درسال 85 با تاكید بر اصولگرایی و دقت در فهم درست این مفهوم به تفسیر دقیق و مهمی از ابعاد مختلف اصولگرایی پرداختند.

وی گفت: رهبری اصولگرایی را راه شفافی نامیدند كه به تقویت بنیه های اعتقادی، استقلال سیاسی، خود باوری، رشد علمی، شكوفایی اقتصادی و تحقق عدالت در جامعه اسلامی و اصلاح گری مستمر در چارچوب های قانون اساسی و طی شدن مسیر برای رسیدن به جامعه اسلامی تكیه دارد.

زاکانی همچنین افزود: این یك راه است و آنچه باید به آن برسیم اهداف بلندی هستند كه پیش روی انقلاب بوده و هدف غایی نظام و به گفته امام راحل رمز پیروزی و بقاست.

وی با اشاره به تشبیه امام خمینی(ره) از انقلاب به عنوان انفجار نور گفت: با مقایسه امروز و 34 سال گذشته می بینیم كه علی رغم فراز و نشیب ها و دشمنی های نظام سلطه در داخل و خارج به دستاوردها و افتخاراتی بزرگی رسیدیم كه توسط ملت مسلمان ایران خلق شد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: امروز با سال های گذشته تفاوت های بسیار داریم و كشور در آستانه تحولی عظیم نیازمند رویكردی جدید برای تحقق اهداف انقلاب است.

وی همچنین بیان كرد: ایران اسلامی باید بر محور نخبگان، علاقمندان و خردمندان با چارچوب های بومی بر بستر ارزش ها ی اسلامی و تحت رهبری امام خامنه ای رقم بخورد.

زاکانی در ادامه افزود: امروز و با تجربه سال های گذشته باید به نفی نواقص و معایب پرداخته و تلاش كنیم با بهره گیری از همه ظرفیت ها این حركت جدی را برای تحول و تغییر در حوزه های مختلف بكار ببندیم و حركت های جهت داری در زمینه ساخت جامعه ای نمونه و ارایه آن به عنوان الگو به سایر كشورها انجام دهیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.