ظهر امروز شهرداری شمشک همزمان با دهه فجر با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ظهر امروز طی مراسمی در حسینیه شمشک با حضور تمدن، استاندار تهران و فرماندار شمیرانات ، شهرداری شمشک آغاز به کار کرد.

در این مراسم تمدن استاندار تهران با اشاره به این که شمشک با احداث شهرداری برای پیشرفت یک گام به جلو گذاشته است افزود: از امروز شهر شمشک در کنار فهرست شهرهای کشور قرار می گیرد و وظیفه و کار اصلی بر عهده خود مردم است چرا که رای و نظر  و نگاه مردم در این مسیر نقش دارد.

وی با بیان عشق و علاقه مردم به امام خمینی (ره) ادامه داد: یاد و خاطره امام و شهدا امروز در قلب همه مردم و سنبل هر مراسمی است این عشق حاکی از نزدیک زندگی امام(ره) به مردم بود و امام راحل جز برای خدا کار نکرد .

وی در توصیه به مسئولین ادامه داد: هر کس از مردم دوری جست متحمل ضرر شد مردمی بودن به معنی در کنار مردم بودن و تمام وجود برای مردم خدمت کردن است.

تمدن در خصوص وظایف شهردار تصریح کرد: شهردار باید در دسترس مردم باشد و مردمی بودن باید در عمل نشان داده شود.

وی خطاب به شهردار شمشک افزود: شمشک را باید با یک برنامه ریزی خوب مدیریت کرد تا این منطقه بین المللی سرآمد و برتر باشد و با توجه به پراکندگی منطقه باید نگاهی عادلانه داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نباید اجازه داد که حاشیه نشینی، ساخت و ساز های غیر مجاز صورت بگیرد کار تصفیه خانه شهر باید زودتر به اتمام برسد و استقرار سازمان هایی باید صورت بگیرد تا دسترسی مردم آسان تر شود.

گفتنی است تمدن در پایان مراسم جاپلاقی را به عنوان شهردار شمشک معرفی کرد./ز

برچسب ها: شهرداری ، شمشک ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار