دكتر فرهاد دانشجو با حضور در كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي به جزئيات نقل و انتقال دانشجويي و ترسيم نقشه جامع فرهنگي پرداخت.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، دكتر فرهاد دانشجو در ديدار با اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي ضمن تشريح عملكرد خود در طول چند ماه اخير اظهار داشت: آيين نامه نقل و انتقالات دانشجويي با هدف بررسي و تصميم گيري عادلانه در خصوص نقل و انتقالات دانشجويي و موارد خاص مربوطه به ايجاد وحدت رويه و رعايت دقيق و كارشناسانه آيين نامه ها و دستورالعمل هاي اجرايي مصوب مربوط به انتقال دانشجويي و با رعايت صرفه و صلاح دانشگاه با حساسيت علمي و اسلامي به تمامي واحدها و مراكز آموزشي ابلاغ شده است.

وي همچنين به ترسيم نقشه جامع فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي اشاره كرد و گفت:‌ در نامه اي خطاب به معاونت فرهنگي خواستار استخراج مباني نقشه جامع فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي را از منابع قرآن و سنت پيامبر (ص) و سيره معصومين (ع)،‌ فرهنگ و هويت اسلامي ايراني، رهنمودها و آثار حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي،‌قانون اساسي، مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي و منابع علمي معتبر ديگر شدم.

در اين ديدار زهره طيب زاده نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت:  حضور دكتر فرهاد دانشجو در رأس دانشگاه آزاد اسلامي زمينه ساز تحولاتي بزرگ در آموزش عالي كشور شده است.

وي همچنين از ابلاغ آيين نامه نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي تقدير كرد.

در ادامه اين ديدار دكتر رضا صابري نماينده مجلس شوراي اسلامي با قدرداني از حضور دكتر فرهاد دانشجو در كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس اظهار داشت: كاركنان و اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي از اقدامات علمي و آموزشي دكتر فرهاد دانشجو بسيار راضي هستند.

وي با بيان اينكه آينده بسيار خوب و روشني را براي دانشگاه آزاد اسلامي پيش بيني مي كنيم، از حمايت نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از برنامه ها و سياست هاي دكتر فرهاد دانشجو خبر داد و افزود: كاستي هاي دانشگاه آزاد در چند ماه اخير به خوبي برطرف شده است.

همچنين در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين سليمي نماينده محلات و عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي با قدرداني از زحمات دكتر فرهاد دانشجو اظهار داشت:‌آيين نامه نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي يك اقدام مثبت در جهت تسهيل و رفاه حال دانشجويان است.

 دكتر حسينعلي شهرياري نماينده مردم زاهدان و رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي با حضور در كميسيون  آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي ضمن قدرداني از ابلاغ آيين نامه نقل و انتقالات دانشجويي گفت: اين آيين نامه در راستاي تحقق عدالت و رعايت حال دانشجويان بسيار مفيد خواهد بود.

گفتني است جبار كوچكي نژاد ،‌ دكتر نگهبان سلامي ، دكتر عزيز اكبريان، دكتر نوذر شفيعي و سيد هادي حسيني به ارائه پيشنهادات و راهكارهاي مفيد در راستاي سياست ها و برنامه هاي دكتر فرهاد دانشجو پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار