رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از آمادگی کامل استان کرمان برای برگزاری راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن جاری خبر داد.

مهدی صدفی امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و گسترده یوم‌الله 22 بهمن اندیشیده شده و هم اکنون سراسر استان کرمان مهیای برگزاری این راهپیمایی دشمن‌شکن است.

وی افزود: مسئولان برگزار کننده راهپیمایی تمام تلاش خود را برای رفاه حال عموم مردم و نظم و انضباط هرچه بهتر مراسم دارند.

صدفی با اشاره بر اینکه عوامل زیادی در برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نقش دارند، تصریح کرد: بیش از 2 هزار نفر در بخش‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی، صوت، امنیت، انتظامات، امور رفاهی، اطلاع‌رسانی و پشتیبانی در قالب کمیته‌های چندگانه ساماندهی و تلاش می‌کنند.

صدفی افزود: قبل از آغاز راهپیمایی به مدت یک ساعت ویژه برنامه‌ای در قالب یک جُنگ شادی در محل چهارراه طالقانی برگزار و پس از آن راهپیمایی از ساعت 9 صبح از مسیر خیابان قدس، میدان بسیج و بلوار شهید عباسپور آغاز می شود که در پایان در محل میدان عاشورا اجتماع می کنند.

صدفی با اشاره به اینکه در این مراسم آیت‌الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) سخنرانی می‌کند، گفت:طی مسیر راهپیمایی ایستگاه‌های صلواتی، گروه‌های رزم‌نوار از نیروهای مسلح ، فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مسابقه عکس برگزار می‌شود.

وی افزود: در محل اجتماع بزرگ مردم کرمان هم‌نوازی و همخوانی تعداد 34 مرشد از زور خانه‌های مختلف کرمان و همچنین گلباران یادمان شهدای انقلاب در استان کرمان و اجرای سرود دانش‌آموز اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: امسال به شکرانه نعمت عظیم پیروزی انقلاب و همچنین گذشت 34 سال پُر اقتدار از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به همۀ دشمنی‌ها و حوادثی که در پیش رو داشت، نماز شکر در بین‌الصلاتین «نماز ظهر و عصر» روز 22 بهمن در محل مصلای بزرگ امام علی (ع) برگزار می‌شود./س

برچسب ها: کرمان ، آمادگی ، راهپمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.